Velox Mc Sundsvall

Precious

Bäst I Test
Gick med
2 Aug 2007
Hoj
Suska K5a 1000
Velox Mc Sundsvall (OBS! Denna tråd har INGET med onskörning att göra!!!)

Eftersom några av oss SH-åkare nu har gått o blivit med klubb,så tänkte jag att vi kan skriva lite om detta under den här tråden ISTÄLLET för under tråden om onsdagskörningen.Så skriv allt vad ni kan nu :tummenupp

VARNING!! Denna tråd läses på egen vilja och är helt och hållen frivillig att läsa alltså:INGET LÄS TVÅNG!

Last edited:
velox

Gäsp:confused: varför en ny tråd för onsdagskörningar!!!! Oldman förstår inte.
ska ni lägga ner tråden onsdagskö?? vart ska vi vanliga skriva då tro, måste vi då starta en ny tråd för oss som ej vill vara med klubben som någon har starta upp här på sporthoj i S-vall.

Lägg ner det!! har vi i S-vall Timrå inte tillräkligt med klubbar.

Oldman lär nog få skit för detta men vad gör det!! lite skit får man tåla eller?

when Im driving on two wheels in my heart it really feels.

vi ses snart mvh Glenn Timrå

Tror nog hon menade detta som en separat tråd för Velox MC och Onsdagskörning-tråden fortsätter i vanlig ordning, istället för massa Velox-snacka i onsdagstråden.

Man har ju några mer eller mindre värdelösa talanger. Läsa innantill är en av dom. :tummenupp

Vad kom ni fram till på detta historiska möte? Detta med mc-klubb låter ju som en kul väg till att träffa lite roligt folk som man inte skulle springa på i vanliga fall. Tyvärr så jobbade jag kväll igår, så det fanns ingen möjlighet att dyka upp.

:bow "ordförande?"
Jag har hört att man blir kallad president i en del klubbar. Får man inte bli det i denna?
Vi bestämde att vi skulle mötas kl 10.00 ute vid ok i sörberge.
Men kom förbi här kl 9.45 så åker vi tillsammans dit.

Man har ju några mer eller mindre värdelösa talanger. Läsa innantill är en av dom. :tummenupp

Vad kom ni fram till på detta historiska möte? Detta med mc-klubb låter ju som en kul väg till att träffa lite roligt folk som man inte skulle springa på i vanliga fall. Tyvärr så jobbade jag kväll igår, så det fanns ingen möjlighet att dyka upp.

Jo som du säkert sett så inte otippat,fick ju våran kära lotta alla våra röster på att bli "ordis"...å Hubbe blir sekretërare..pga vi vill försöka få igen babblet på han ibland...:D (när han måste skriva kan han ju inte surra hela tiden)
men sen fortsätter vi o spinner vidare på alla andra posterna o så som ska till..vi ska trycka tröjor o förslag på pris o logga kommer sen...den loggan som EKAN så vackert kämpat me röstades ut enhälligt...eller??:rolleyes:
Men vi fortsätter med allt annat vi är bra på : umgås...köra hoj...festa..o galna upptåg :yoparty

Lö 10/5 samlas vi som du ser för truppkörning upp på Mitt Sverige...sen är vi några som ger oss ut o busar lite senare på em/kvällen.

Thats all for today :tummenupp

:bow "ordförande?"
Jag har hört att man blir kallad president i en del klubbar. Får man inte bli det i denna?
Vi bestämde att vi skulle mötas kl 10.00 ute vid ok i sörberge.
Men kom förbi här kl 9.45 så åker vi tillsammans dit.

Men Lotta...de e ju i såna där klubbar som dom kör me fransar o sånt som dom kallas president ju..
Du är ju : Leader of the pack nu ju :yoparty

Last edited:
Låter ju stabilt det där, ska försöka ta o hänga med på nån körning sen, klubbdealen låter intressant!

Imorgon lördag blir det dock en dagstripp till gävle, njuta lite av varmt väder. :)

Ganska kul ändå ikväll va??:D

Ja herregud....imorrn blir de en trisslott...å jag lovar att om jag vinner så jävlar ska vi som va med ikväll parta!!:yoparty

Syns i morron:tummenupp

Btw...Velox Mc va faan de bästa namnet Lotta..eller hur..:D

Last edited:
Avrostningen

Här kommer lite bilder från idag...

Bifogat

• aa 020.jpg
    aa 020.jpg
    35 KB · Visningar: 285
  • aa 021.jpg
    aa 021.jpg
    31.5 KB · Visningar: 222
  • aa 023.jpg
    aa 023.jpg
    29.9 KB · Visningar: 205
  • aa 026.jpg
    aa 026.jpg
    30.6 KB · Visningar: 222
  • aa 027.jpg
    aa 027.jpg
    21 KB · Visningar: 202
  • aa 028.jpg
    aa 028.jpg
    26 KB · Visningar: 206
Voi voi. Efter 12 timmar i skinn känner jag mig som en innlagd sill:tungan Nu är Trumpeten parkerad o jag med:D vid köksbordet med en Famous Grouse, sonen o hans polare tittar på farbröder som leker med en gummitrissa:mad: hockey säger dom att det heter:huvet fan han måste skolas om!!! ja ja, blir vi några som kryper i läderböxan imorrn å?:yoparty

Men Lotta...de e ju i såna där klubbar som dom kör me fransar o sånt som dom kallas president ju.. Du är ju : Leader of the pack nu ju :yoparty[/QUOTE skrev:
Hövding!:Bugar

Hur känns kroppen nu då? inga sviter efter dagens bravader hoppas jag:tummenupp

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=959

Last edited:
Hövding blir ju kanon de EKAN* :tummenupp

Jag jobbar ju idag men åker ut när jag slutar...nån gång på em..ring mej om/när ni åker...:)

Hövdingen är på jobbet nu:nurse!
Lite små ont i handen, axeln, och nacken. Men allt är helt på mig iaf.
Fixar nya delar på måndag.
Nu är loggan klar. Blev kanon läcker tycker jag iaf. Men den är för stor för att läggas här på sidan.
Försöker fixa det under em annars får ni komma förbi och kolla in den på våran dator. Om den inte är till belåtenhet:va så finns det fler alt som ligger på hans ritbord.
Ha det bäst så länge!

Back