Velox Mc Sundsvall

Jag tycker loggan är skitsnygg och skickligt gjord men (detta lär jag få faan för ) men men men passar den i ett sporthojsgäng mellan 20-45 år:confused: :) . jag tycker att det mer liknar en klubb för kromslädar i 60+ . Jag vet att det är nån fler som håller med mig men dom får ge sig till känna själv. Jag lär väl få massa mothugg nu men jag anpassar mig till majoriteten. Ni vet ju att jag har svårt att vara tyst så därför var jag tvungen att skriva detta. :) :)

Jag tycker loggan är skitsnygg och skickligt gjord men (detta lär jag få faan för ) men men men passar den i ett sporthojsgäng mellan 20-45 år:confused: :) . jag tycker att det mer liknar en klubb för kromslädar i 60+ . Jag vet att det är nån fler som håller med mig men dom får ge sig till känna själv. Jag lär väl få massa mothugg nu men jag anpassar mig till majoriteten. Ni vet ju att jag har svårt att vara tyst så därför var jag tvungen att skriva detta. :) :)

Ställer mig bakom o håler med.

Absolut snyggast för tröjtryck är väl den gamla klassiska .. vitt på svart-tryck med nån clipartliknande bild med text kring/ovan/under. Enkelt att använda i många sammanhang osv.

Absolut snyggast för tröjtryck är väl den gamla klassiska .. vitt på svart-tryck med nån clipartliknande bild med text kring/ovan/under. Enkelt att använda i många sammanhang osv.[/QUOT

..

Bifogat

• velox.jpg
    velox.jpg
    76.4 KB · Visningar: 111

Jag håller me dej...å nån fler håller oxå me mej :) de känns inte riktigt som vi..men jag tycker vi ska träffas irl o tvista om ev utseenden o typ osv...blir ju lättare så istället för på forumet..eller?

Jag håller me dej...å nån fler håller oxå me mej :) de känns inte riktigt som vi..men jag tycker vi ska träffas irl o tvista om ev utseenden o typ osv...blir ju lättare så istället för på forumet..eller?

Alla som har tid o begrip:va kan väll påta med burken o göra några förslag så bjuder jag på kaffe "te" till helgen. Ta med på usb, skiva,SD eller utskrift så kan vi väll spåna vidare då:D

Ja, typ nåt sånt där. :)

Kanske Velox MC i en båge över och Sundsvall i en båge under... med risk för att vara som alla andra.

Tycker att man vinner så mycket på att ha en svartvit logga i det där formatet, den är så anpassningsbar till allt från muggar, tshirts, klistermärken osv... lite svårare med sånt med den tidigare, även om den var snyggt gjord (usel på grafik själv).

Ja, typ nåt sånt där. :)

Kanske Velox MC i en båge över och Sundsvall i en båge under... med risk för att vara som alla andra.

Tycker att man vinner så mycket på att ha en svartvit logga i det där formatet, den är så anpassningsbar till allt från muggar, tshirts, klistermärken osv... lite svårare med sånt med den tidigare, även om den var snyggt gjord (usel på grafik själv).

Du får komma bort till EKAN i helgen du med o skissa upp ditt förslag..vi är ju nyfikna på mannen bakom inläggen nu :)

de va då ett jäkla tjat på tant :D

Tydligen så lönar de sej me tjat..GRATTIS till bra hoj köp o välkommen till "la familia":yoparty

Last edited:
Våran logga man snickrar på en ny nu logga nu.
Jag är också nyfiken på vem du "vajb" är. Som hövding vill man ju hålla koll på sin stamm!
Hojen är nu i körbart skick! :hojcbr

Jag är också nyfiken på vem du "vajb" är. Som hövding vill man ju hålla koll på sin stamm!
Hojen är nu i körbart skick! :hojcbr

Grabbarna har nyss varit här o vi snacka lite om loggan....så nu vet Micke hur jag menar att jag tycker den ska vara...skönt att hojen är på hjulen igen nu ..:tummenupp .. ugh ugh...

Grabbarna har nyss varit här o vi snacka lite om loggan....så nu vet Micke hur jag menar att jag tycker den ska vara...skönt att hojen är på hjulen igen nu ..:tummenupp .. ugh ugh...

Mmm...jag ska säga åt Krister att vi ska lägga in mera blommor och en massa hjärtan....va det pussmunnar vi skulle ha på ärmarna sa du?

Du får komma bort till EKAN i helgen du med o skissa upp ditt förslag..vi är ju nyfikna på mannen bakom inläggen nu :)

Har skissat i photoshop lite, bågarna för texten får jag till men hittar ingen snygg svart-vit bild tyvärr.

Det döljer sig ingen speciell bakom inläggen. :) Hade planerat att försöka ta mig ner till onsdagsrundan igår, men sen tokregnade det och svärfar åkte in på strokeenheten på sjukhuset, onsdagskvällen sket sig rätt fort då.

Blir lite tajt i helgen, jobbar fredag. Ska hjälpa svärfar köra tillbaka jobb-bilen då han blev av med körkortet iom stroken, samt dona lite annat åt honom... nu på lördag och söndag är uppbokad. Ni kommer nog på en skitgrym logga... följ KISS-metoden bara.. den funkar alltid. Keep It Simple Stupid! :tummenupp

Var har vi denna EKAN bosatt förresten, kanske är grannen som gömt undan en hoj för mig, vem vet? :D

Kan garantera att ingen här känner mig, det är väl därför man söker lite roligt folk i form av hojåkarkollektivet. Sen man flyttade upp har man varit nollad bekantskapskretsmässigt. Det börjar bli dags att göra nåt åt det. Glider runt i Sundsvallstrakten på en svart ER-6F (självklart i lagligt tempo + moms) och är bosatt i Indal!

Undras det mer så finns jag på MSN, det funkar även kvar om nån är ute och nöjeskör nån solig dag och vill ha sällskap. I nuläget tar man en singelrunda runt stan i princip var ledig dag, för att få några mil under kepsen! :gnissla

Var har vi denna EKAN bosatt förresten, kanske är grannen som gömt undan en hoj för mig, vem vet? :D

Jag har parkerat i centrala ödemarken:D en liten skogsdunge i Bydalen.

Vad har ledningen att säga då? Fredag / Lördag kväll med en lilling eller utan på knarr?

.

Mmm...jag ska säga åt Krister att vi ska lägga in mera blommor och en massa hjärtan....va det pussmunnar vi skulle ha på ärmarna sa du?

Nä de va rosor på ärmarna ju :mad: ..tänk att jag visste att du inte skulle fatta...så de va tur jag ringde hövdingen igår...medan ni va ute o lekte...:arsele

Jag har parkerat i centrala ödemarken:D en liten skogsdunge i Bydalen.

Vad har ledningen att säga då? Fredag / Lördag kväll med en lilling eller utan på knarr?

.

Jag har jobbdag på lö på dan..å på sön tänkte nog Olga o jag ut o köra lite iaf...

Last edited:
Faan va skönt de är nu när de är insektsfritt här uppe:D
Hörru Lotta...pillerna hjälpte mot både pest o kolera me..tack för i kväll hörni o glöm inte kissa innan ni lägger er nu :pannkyss

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025