Veidec trophy Anderstorp

Gustav O skrev:
2367018 Du talar av egen erfarenhet ser jag på din avatar. Fjunis.

hmm svårt att ta bra kort med en mobil kamera men vart är din avtar då :7peta
talibaner brukar ju ha jätte långa skägg :pannkyss :tungan

Last edited:
Haaland och Papunen körde 1.39 på första träningen. Resten av "toppen" 1.40. Lind 1.44 och Mozz & Jorpes en bit långsammare. Jorpes koppling slirar men annars verkar hojen gå igen. Alex fick först punktering på släpet vid norrköping och sen punktering igen vid Mantorp så där fick dom lämna släpet och allar prylar utom hojen. Sucks!

Don Quixote skrev:
2367714 Haaland och Papunen körde 1.39 på första träningen. Resten av "toppen" 1.40. Lind 1.44 och Mozz & Jorpes en bit långsammare. Jorpes koppling slirar men annars verkar hojen gå igen. Alex fick först punktering på släpet vid norrköping och sen punktering igen vid Mantorp så där fick dom lämna släpet och allar prylar utom hojen. Sucks!
Kul att Jorpes fick ordning på bajken:tummenupp

Gottis skrev:
2367129 hmm svårt att ta bra kort med en mobil kamera men vart är din avtar då :7peta
talibaner brukar ju ha jätte långa skägg :pannkyss :tungan
Ingen avatar men håll till godo.

Bifogat

• skagg.jpg
    skagg.jpg
    12.2 KB · Visningar: 435
Don Quixote skrev:
2368980 Alex nere på 1.42. Ser lovande ut. 11 tid.

Hoppas på regn för alex skull. Det såg riktigt bra ut på Åsen...... tills han bowlade omkull sig själv o Lindén från 5e plats.

Kul om han fixar en topp 10.

Visst hoppas vi på regn!!! 12:e tid i regn känns sååååååååååååå fint. Mera regn!!
Fast jag måste säga att jag är nöjd med att ha fått köra 42:or i torrt åxå. ÄNTLIGEN går det fortare i år än i fjol!!!:banana
Lind kör fiiiint... o Jimmy Linden körde en 39:a!!!

Alx Lundh vann efter en våt fräckis :Bugar

Jag fick hålla till godo med livetiming och webbradio men det var spännande det med! Grattis Alx och alla andra som var nöjda med sina resultat

moto-gg skrev:
2372776 Alx Lundh vann efter en våt fräckis :Bugar

Jag fick hålla till godo med livetiming och webbradio men det var spännande det med! Grattis Alx och alla andra som var nöjda med sina resultat

oj oj snacka om att va fräck och hoppa in som wildcard och vinna :)

moto-gg skrev:
2372776 Alx Lundh vann efter en våt fräckis :Bugar

Kul för Alx! Körningen i Europa betalar sig uppenbarligen. :tummenupp

Vart kan man se resultatlistan?
Någon som vet hur det gick för Züber?

Gustav O skrev:
2373007 Kul för Alx! Körningen i Europa betalar sig uppenbarligen. :tummenupp

Han var en jäkel på regn redan när han körde 125 jag kommer inte ihåg exact hur det gick på regn förra året men nu verkar det bevisligen stämma för honom.

http://www.stcc.se/pages/nyhet.asp?NewsId=2983

edit: Han kvalade in på 4e tid på torrt underlag så han är bra på torrt åxå:)

Last edited:
Tro la på f*n att man tackade nej till en fribiljett på Scandinavien raceway när alx lundh vann!!!

sandstream skrev:
2373017 Vart kan man se resultatlistan?
Någon som vet hur det gick för Züber?

Zuber fick pyspunka fram och bröt. Måste ha hänt tidigt då han tyckte det var märkligt halt redan på sighting lap. Började fråga de andra förarna om det var olja på banan etc. Han hade 0.6 bars tryck i framdäcket när han kom in i depån efter varv 5 eller 6.....

Kurgan skrev:
2374678 Zuber fick pyspunka fram och bröt. Måste ha hänt tidigt då han tyckte det var märkligt halt redan på sighting lap. Började fråga de andra förarna om det var olja på banan etc. Han hade 0.6 bars tryck i framdäcket när han kom in i depån efter varv 5 eller 6.....
Trist! :(
Victor är en trevlig kille!

Men shit, är Alexander Lundh endast 19 år!!! Damn.. DÄR har vi en talang.

STIGGY !!! :6surkart

Finns förresten några bilder på den nya anläggningen?

Last edited:
Swedie skrev:
2375018 Men shit, är Alexander Lundh endast 19 år!!! Damn.. DÄR har vi en talang.

STIGGY !!! :6surkart

Finns förresten några bilder på den nya anläggningen?

Japp de e han, men ha hållt på med roadracingen sen liten grabb :yoparty Men det är inte ofta han håller sig på hjulen i sina race. Han kör även i Team stiggy motosport eller vad hans team heter....

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra