Gottis
West Coast Xtremes
Gustav O skrev:2367018Du talar av egen erfarenhet ser jag på din avatar. Fjunis.
hmm svårt att ta bra kort med en mobil kamera men vart är din avtar då
talibaner brukar ju ha jätte långa skägg

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav O skrev:2367018Du talar av egen erfarenhet ser jag på din avatar. Fjunis.

Kul att Jorpes fick ordning på bajkenDon Quixote skrev:2367714Haaland och Papunen körde 1.39 på första träningen. Resten av "toppen" 1.40. Lind 1.44 och Mozz & Jorpes en bit långsammare. Jorpes koppling slirar men annars verkar hojen gå igen. Alex fick först punktering på släpet vid norrköping och sen punktering igen vid Mantorp så där fick dom lämna släpet och allar prylar utom hojen. Sucks!
Ingen avatar men håll till godo.Gottis skrev:2367129hmm svårt att ta bra kort med en mobil kamera men vart är din avtar då![]()
talibaner brukar ju ha jätte långa skägg![]()
![]()
Don Quixote skrev:2368980Alex nere på 1.42. Ser lovande ut. 11 tid.
moto-gg skrev:2372776Alx Lundh vann efter en våt fräckis![]()
Jag fick hålla till godo med livetiming och webbradio men det var spännande det med! Grattis Alx och alla andra som var nöjda med sina resultat
Kul för Alx! Körningen i Europa betalar sig uppenbarligen.moto-gg skrev:2372776Alx Lundh vann efter en våt fräckis![]()
Jag fick hålla till godo med livetiming och webbradio men det var spännande det med! Grattis Alx och alla andra som var nöjda med sina resultat
Gustav O skrev:2373007Kul för Alx! Körningen i Europa betalar sig uppenbarligen.![]()
sandstream skrev:2373017Vart kan man se resultatlistan?
Någon som vet hur det gick för Züber?
Trist!Kurgan skrev:2374678Zuber fick pyspunka fram och bröt. Måste ha hänt tidigt då han tyckte det var märkligt halt redan på sighting lap. Började fråga de andra förarna om det var olja på banan etc. Han hade 0.6 bars tryck i framdäcket när han kom in i depån efter varv 5 eller 6.....
Swedie skrev:2375018Men shit, är Alexander Lundh endast 19 år!!! Damn.. DÄR har vi en talang.
STIGGY !!!
Finns förresten några bilder på den nya anläggningen?
Men det är inte ofta han håller sig på hjulen i sina race. Han kör även i Team stiggy motosport eller vad hans team heter....|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |