Veidec på TV3

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date
såg racet på viasatsport förut ikväll, lindströms fetställ in kurvan när han e uppe och nosar lite på cralle är.. :tummenupp

Bättre än TV4+ pinsamma försök förra året men fortfarande inte så bra som det kan vara.
Cralles sponsorer är nog nöjda - linslus andranamnet?

Goodstuff skrev:
Bättre än TV4+ pinsamma försök förra året men fortfarande inte så bra som det kan vara.
Cralles sponsorer är nog nöjda - linslus andranamnet?
Fattar bara inte varför man använder reportrar som vet mindre än morsan om bilar och MC i allmänhet, och motorsport i synnerhet.
"Reportagen" om Dunlop-testet och Tomas Engström var evinnerligt pinsamma. "Segrarintervjuerna" likaså.

Då var det väl bara jag som tyckte att det var rätt bra då... Fast de kunde ju ha skippat Cralles lek med de lösa däcken.

Mattias skrev:
Då var det väl bara jag som tyckte att det var rätt bra då... Fast de kunde ju ha skippat Cralles lek med de lösa däcken.

Jag tyckte det var ganska bra men inte så bra som det hade varit med lite mer mc-kunniga reportrar. Cralles lek var ju ganska rolig på ett fånigt vis.

De kunde väl ha visat lite mer racing och lite mindre annat skit. Såg bara en omkörning på de 3-4 halvvarven de visade. De visade dessutom bara tätstriden ingenting från de andra :( Jag måste säga att jag tyckte tv 4 + sändningar förra året (IALLAFALL de 2 jag såg) Var bättre.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026