liljekvist
www.mxwheel.se
Har ett litet problem.
När jag har laggt in film från v-kamrean så blir det ett långt klipp på 30min.
Hur klipper jag upp detta i mindre bitar??? När jag makerar delar i klippet och trycker delete så försvinner det ju inte helt? som sagt Hjälp!
När jag har laggt in film från v-kamrean så blir det ett långt klipp på 30min.
Hur klipper jag upp detta i mindre bitar??? När jag makerar delar i klippet och trycker delete så försvinner det ju inte helt? som sagt Hjälp!

