Vectavir-reklam!(jävligt ot)

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
I Vectavirs reklam nyligen så säger man följande:

Tycker du också att det är irriterande att få munsår när du som minst behöver det?

När fan BEHÖVER man munsår? Helt otroligt va värdelösa folk är på att göra reklam. :3freak

Den vidrigaste reklamen är helt klart för tåsvamp, eller nageltrång eller vaffan det är... Nån liten krabat som lyfter tånageln på en tjomme. Helt fruktansvärt ofantligt jävla svinäckligt....

:zpy

hållundan skrev:
Den vidrigaste reklamen är helt klart för tåsvamp, eller nageltrång eller vaffan det är... Nån liten krabat som lyfter tånageln på en tjomme. Helt fruktansvärt ofantligt jävla svinäckligt....

nagel-2.jpg

:corn

hållundan skrev:

Håller med, den suger. Han som får nageln lyft borde skrika och så borde det komma blod, då skulle den va bra.

[oseriös]

Tacka vet jag dubbade tyska reklamfilmer för en viss chokladkola, samt för några hjärtformade saker. *snyft* Så jäkla fina! :tummenupp

[/oseriös]

jag diggar den rakapparaten som saggar lite som man sen gnider sig själv med i fejan. lite smått homoerotisk...

Nya Gilette M3 power, va fan e det för gimmick pryl? Har man batteri i den för att göra den tyngre eller? :hihi

\Masonit

Calmanders skrev:
[oseriös]

Tacka vet jag dubbade tyska reklamfilmer för en viss chokladkola, samt för några hjärtformade saker. *snyft* Så jäkla fina! :tummenupp

[/oseriös]

Eller varför inte MERCI! Du vet, skall lämna av flickan på flygplatsen, vad skall jag ge henne så att hon kommer ihåg mig.. vad skall jag göra för att bevisa min passion och kärlek, JO, en chokkela-ask.... Hahhahaha, snacka om fantasilöst. Jag känner en tjej som fick 3 trisslotter av sin kille i födelsedagspresent, det är i ungefär samma dignitet! :D

"Allt blir så kul med Toffife"

Åka piratflotte i en äcklig liten damm är kul, bara man har en ask Toffife med sig!! :7peta

morlock skrev:
Japp.
Men de mest talanglösa reklamerna är nog ändock alla dessa tandkrämsditon. :tummenner

I Tyskland har de en tandkräm som heter Kukident. Den reklamsnutten garvade man rätt bra åt första gången man såg...

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman