kommer ihåg för 9 år sedan hade jag en ny importerad bmw 328 e36 så inget märkvärdigt .
haft den ungefär ett år och skulle in till svensk bilprovning.
går igenom det mesta blinkers hel halvljus broms ljus mm
får en tvåa på mina E märkta bakljus

saknades vist reflex i glaset vilket är skitsnack för tillomed jag såg hur ljuset reflekterades i dom

2a på det fick klistra på tape reflex som vi hade på lastbilarna. godkända och allt gick dom med på första åren men andra året så va det inte godkänt..
mäter avgaserna värden. nje det va för dåligt resultat. men han skulle ut o köra motorn varm (kan tillägga att jag körde dit ganska gårt

)
dom hissar upp bilen och ser att den är underredsbehandlad och tar fram sin lilla rosthammare bankar först löst som dom brukar men när dom inte hittar rost så går han på dom en galning och gör allt för att fp spettet genom plåten.
tillsist fick jag ryta till o säga till han att lugna ner sig bilen är helt ren under massan o där fans ingen rost när jag la på massan under bilen.
tid för provkörning och ser han köra lungkt till framsidan av lokalen och hör han sedan varvar ut bilen på ettan... tvåan.. 3an innan man hör en tvärnit i korsningen och så vidare samma sak varvar max varv 1 2 3 o ser han ligger på maxvarv på 3an förbi på vägen utanför o vips så va värderna bättre nu än innan.. med samma värden som första mätningen
nu förtiden åker jag till dekra suveräna killar o tjejer. trevligt bemötande och bilen har gått igenom utan problem dom ville gett mig en tvåa på bromsskivan bak började bli dålig. men hade nya delar i bilen som jag fick hem kvällen innan. visade han satsen med skivor samt belägg och renoveringssats. då behövdes ingen tvåa skrivas dit utan blev en notis bra att veta broms skiva bristfällig nya låg i bilen ingen ombesiktning krävs