Veckans idiot

Allvarligt talat så verkade han ju lite efterbliven?

Satt o hoppades på att hojjen skulle explodera med honom på...

Allvarligt talat så verkade han ju lite efterbliven?

Satt o hoppades på att hojjen skulle explodera med honom på...

Förklaring följer:
A burnout going wrong. We are at a Swedish "afterparty" and most of us are drunk. It's 5 am and only the nerds are left at the party. To make you a bit more calm, it's a racebike so no insurence are used.
Erik bränner däck tills hojen brinner...

Posted by LarsJonatan | Jul 21, 2007 | Slakthuset MC Nyköping

:tummenupp

Vilka helt kompletta idioter.

Nej. Vi har ganska bra koll på hojar. På den tiden var vi ganska många som körde roadracing. Erik driver ett ganska framgångsrikt företag. Men som sagt, vi var jävligt fulla och trötta. Sen att de inte säger till att de glöder om grenrören tidigare är lite klantigt. Jag står på sidan så jag ser inte.

är det ingen explosionsrisk när det brinner sådär jäkla mkt? jag hade ju inte stått sådär nära som vissa gjorde ialfl

Som du hör så skriker vi att de ska hämta släckaren. Men Tobias hittar den inte för han hade inte varit nere i garaget på 6 månader. Då hörs det att jag springer ner. Men det ska nog brinna bra mycket innan det exploderar. Troligare att en bränsleslang spricker och det brinner som helvete. Då hade vi nog fått ringa efter hjälp.

Last edited:
Förklaring följer:
A burnout going wrong. We are at a Swedish "afterparty" and most of us are drunk. It's 5 am and only the nerds are left at the party. To make you a bit more calm, it's a racebike so no insurence are used.
Erik bränner däck tills hojen brinner...

Posted by LarsJonatan | Jul 21, 2007 | Slakthuset MC Nyköping

:tummenupp

Jag kommenterade första klippet...:va

Är det handlingen eller utföraren som avses?
Får man göra hur som hellst och det är bara ball för att man är en "profil"?
Då kanske vi ska börja pissa på golven också, för det har jag läst att "kändisar" gör och då är det ball??

Jag behöver knappast nämna att jag mår illa när man misshandlar hojar så..

Är det handlingen eller utföraren som avses?
Får man göra hur som hellst och det är bara ball för att man är en "profil"?
Då kanske vi ska börja pissa på golven också, för det har jag läst att "kändisar" gör och då är det ball??

Jag behöver knappast nämna att jag mår illa när man misshandlar hojar så..

Problemet är väl snarare att många är rätt snabba att döma. Vem tusan har inte gjort en burn out på fyllan liksom :confused:

Jag har inte burnat på fyllan.
Mina burnouter sker liksom när jag e nykter.
Men det är kanschje ok med lite fylleburnisar och därtill hörande fyllekörningar om man bara gör det som en "kul grej"? :va
Kanschje därför min hoj inte tagit fyr?
Kan ingen skriva eller rita något kul med bakhjulet istället, för att återgå till burnisarna?

Inget slår iaf kronmongot som ligger på ständigt varvstopp med den röda R1:an på Kneipbyn....den killen är retarderad på riktigt...orkar inte leta upp eländet, vill bara slå han på käften när jag tittar på det.

Men det är kanschje ok med lite fylleburnisar och därtill hörande fyllekörningar om man bara gör det som en "kul grej"? :va
Kan ingen skriva eller rita något kul med bakhjulet istället, för att återgå till burnisarna?

Tror du mcn är mindre benägen att brinna om förarn är nykter? :va

En fyllebörnis på inhägnat industriområde är nog säkrare än en nykter burnis i trafik?

Förresten är bägge olagliga så sluta upp med det! :mad:

[YOUTUBE-ID]I9eOLLSE60U[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]dUsfJFJu2HI[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]QQ9UW_H8Tvo[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]OXOK_kJu47o[/YOUTUBE-ID]
:yoparty:yoparty:yoparty

Känns det kul nu för er som idiotförklarat och efterblivenutnämt någon som sen visar sig vara någon precis som er själva ;) :p fast på lyset :)

(Inte första gången klippet dykt upp.)

Så vadå? Saknas det insikt menar du? :rolleyes: Du tror inte folk idiotförklarat sig själva för saker de gjort på fyllan? Vi vet ju hur forat är - hur det är IRL är inte svårt att räkna.

Gör det fylleburnout->racehojsbrand med större potential till en en mindre idiotisk grej på CV:n? hmm.. kanske det kan smälta in beroende på vad som redan står där. Eller sticka ut.

Heder att ni körde ut hojen ur garaget innan ni satte eld på den. :banana För att inte orka köra ut hojen hade det krävts en riktigt efterbliven idiot. Eller en riktigt, riktigt full.. ;)

Ja stämningen behöver nog lättas upp lite. :)

Bifogat

• DSC00333.jpg
    DSC00333.jpg
    165 KB · Visningar: 100
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär