Varvtid Gelleråsen???

Åkte stabila 1,18 med min KTM 660 SMC enligt laptimern på hojen som man trycker själv på. 1,17 syntes 2 ggr den dan.
Andra gången jag körde där, första gången med motard. :)

1.16.047, sugig tid som det ska tas bort många sekunder ifrån nästa år.

GSXR1100R bad mig posta detta (han hade glömt sitt lösenord, den senile fan):

"Jag åkte 1.48 med min missil, och jag var livrädd hela tiden. Visiret immade igen, fast jag tejpade igen snoken med silvertejp. Nästa år ska jag ned på 1.39.9, så att Madde blir impad."

Bifogat

• GSXR1100R 1.jpg
    GSXR1100R 1.jpg
    48.3 KB · Visningar: 135
1.13,1 på finalen i år.

Nästa år SKA jag köra fortare än Björn eller krascha... Måste lära mig att ta i lite..

valmers skrev:

"Jag åkte 1.48 med min missil, och jag var livrädd hela tiden. Visiret immade igen, fast jag tejpade igen snoken med silvertejp. Nästa år ska jag ned på 1.39.9, så att Madde blir impad."

Muhaha.
Ska jag vara ärlig så kan jag tänka mig att det är ett Goretexställ på bilden oxå.
Och det ser inte blött ut.

Rundningsmärke skrev:
Jag kan intyga den tiden, men du körde ju med trimmad fjädring & slicks... ;)
Jag harvade nog runt på en liknande tid innan det var färdigåkt, med tanke
på våra hojar borde jag vara flera sekunder snabbare, jag är kass.

/A

Trimmad och trimmad. Men minst två sekunder ska det gå att kapa, om inte mer. :yoparty

valmers skrev:

:D Fett nerlägg :yoparty

Har en endaste klockad tid på 1.19 på knackiga däck. Hoppas kunna slipa åtminstone ett par sekunder på det nästa år.

oFFkeFF skrev:
hehe, det går fortare om man håller sig på hjulen ;)

Nja tre vurporf på tre säsonger (två i år) gör ju att jag inte anser mig vara speciellt vurpbenägen. Hur har du det med statistiken själv? :7peta :D

Chrille skrev:
Nja tre vurporf på tre säsonger (två i år) gör ju att jag inte anser mig vara speciellt vurpbenägen. Hur har du det med statistiken själv? :7peta :D

2st 2001, 0st 2002, 1st 2003 så lugnare än 2001. Fast nu har jag iofs inte räknat in alla gatvurpor :banana

Jag fick 1:21 som bästa, mest 1:22 mot slutet.

Åkte motard med pilot sport, första gången jag var där. MEN tidtagningen gjordes av mig själv "ombord" och ktm laptimern trycker man själv på vid lämpligt tillfälle och den visar bara hela sekunder, så........

på´t igen ba nästa år, ny hoj å räserdäck :tummenupp

Penguin skrev:
Har en endaste klockad tid på 1.19 på knackiga däck. Hoppas kunna slipa åtminstone ett par sekunder på det nästa år.

Knackiga däck? Sure Burt!
Så säger alla wannabees som inte kan köra. :3freak

1.15 är min bästa tid, satt på träning.
Nästa år SKA :mad: jag ner på 1.12, helst bättre.

runt 1.23 :rodnar med en KTM 250 enduro ink crossbromsar o allt :D
18" motardhjul va ju monterat ioförsig, -99 va det tror jag.
borde kunna putsa den tiden en del...

Back