Vart tog den vägen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ot-forumet har varit ett roligt tidsfördriv tills nu.:(

Nått positivt med det hela är att det blir mindre surfning och mer tid åt annat.

Det hade varit en bra med en lista över borttagna trådar så man slipper leta. Likaså en lista med de som är bannade. Det sista mest för skoj skull. Borde inte vara så svårt att snickra ihop tycker jag.

Du är inte ansvarig för siten.
Du får blockflöjta i ensamhet.

Äh, det är fånerier. Och att den var tvungen att försvinna fullständigt utan minsta spår är extra töntigt faktiskt. Så det ska ge lite hemlig touch över hela tilltaget. :lol

För övrigt är det så vitt jag vet lagligt att både fotografera och publicera foton på vad man vill förutom skyddsobjekt.

Jasså det är fler som har saknat den tråden :D
Tråkigt att dom bara plockar bort den.. Vi kräver en förklaring! :mattias

Jag skapade en tråd där mn kunde skriva in alla som bannats/tagit bort sitt konto straxt efter att ironmike försvann, men den togs bort iom att det inte var viktig information eller dylikt. :glömdet

:va Då kan ju alla trådar i OT-forumet tas bort, mycket konstigt ursäkt/förklaring i mitt tycke. Kan ju lika väl lägga ner hela forumet om man inte får diskutera eller ifrågasätta saker det är ju liksom det som är poängen.

Hm, inget svar från någon moderator än. Antar att denna tråden stängs snart eller varför inte ta bort den så har ämnet aldrig diskuterats:rolleyes:

Hm, inget svar från någon moderator än. Antar att denna tråden stängs snart eller varför inte ta bort den så har ämnet aldrig diskuterats:rolleyes:

sportbike svarade väl tidigare och jag kan också svara. Jag missade tyvärr den tråden lite när den fanns så vet inte riktigt vad den handlade om.

Jag tog inte bort den, och kan inte säga varför den vart borttagen. Gissningen känns dock inte så avlägsen att den spårade ur för mycket och att det ansågs att den inte borde vara kvar.

Varför skulle Motorrad ha en åsikt om det som ni moderatorer inte känner till?

Nu är det iofs inte Motorrad som äger sporthoj.com utan Hjemmet Mortensen. Det är väl kanske mer troligt att det är Swedie som ju driver forumet som ansett att den inte borde vara kvar.

Att jag inte känner till vad som skrevs i tråden är en miss från min sida, jag borde ha hållit mig uppdaterad i vad som skrevs.

Last edited:
Vi vet inte allt om du nu trodde det.
Men varför är det av intresse att diskutera vilka som lämnat Sporthoj?
Av ren nyfikenhet,alltså.

Man skulle ju kunna tro att de trådar som inte ens föräras att lämna ett spår efter sig diskuteras mellan de som anlitats att sköta sajten, allt annat vore klent ledarskap.

Vet inte vem som diskuterar medlemmar som lämnat Sporthoj, inte jag vad jag vet.

Angående min tråd över användare som av olika anledningar inte är aktiva längre så var det sportbike som tog bort den, den var Irrelevant.

Längst ner

(Och den hann inte få ett enda svar vad jag vet)

Last edited:
Angående min tråd över användare som av olika anledningar inte är aktiva längre så var det sportbike som tog bort den, den var Irrelevant.

Längst ner

(Och den hann inte få ett enda svar vad jag vet)

Helt riktigt,det var jag som tog bort den.
Men du kan ju alltid starta en ny,eller hur?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back