Vart tog den vägen?

Status
Ej öppen för fler svar.
Borttagna trådar brukar ju synas som just borttagna, typ varannan av IronMikes gamla trådar.

Skandal är vad det är. :fakta

Varför togs tråden bort? Det rimliga är väl att tråden stängs men får ligga kvar om inte större delen av inläggen är spam eller bryter mot reglerna/lagen.... Tycker det är väldigt respektlöst mot alla de som bidragit med seriösa inlägg att ta bort en tråd helt.

Jag får inte se vad som är på den länken :(
Är jag bara ut mobbad eller är det fler som inte har tillgång till den sidan? :3freak

neeeh,det var ju det som var grejen, tråden finns kvar men ingen får se den..

VAFAN!? Jag som høll på att packa ihop på kontoret och tænkte ta en weekend till i Sverige och banka psykfall, grabbarna i tråden var ju taggade, likså jag. Va ju ner på lunchen och køpte nytt suuupersikte till min BAaASZOOKA också.... ALLT FØRJÆVES! :kulspruta Vad ær det før kommunist som dikterar dessa trångsynta regler?! :huvet :hördu

Och biltrådarna får minsann vara kvar. SH-regler gäller bara vissa :rolleyes: (man börjar ju allvarligt undra).

Visste du inte det, samma sak med inlägg som tas bort som spam...det är bara vissa personers inlägg. :D Samma sak kan skrivas av en annan person och får då vara kvar. :tungan Jaja, slutgnällt av mig nu. Gonatt. :3freak

vart tog den söta lilla flickan vägen.......vvart tog den söta lilla flickan vägen......."ingen som vet, ingen som vet"

En vild gissning är att det var på TS begäran!

En vild åsikt är att TS inte borde få avgöra om en tråd skall TAS BORT om tråden fått väldigt många andra deltagare. Låsning möjligen men för borttag är iaf min åsikt att det skall krävas en hel del övertramp när det väl är många som deltar i diskussionen.

En vild åsikt är att TS inte borde få avgöra om en tråd skall TAS BORT om tråden fått väldigt många andra deltagare. Låsning möjligen men för borttag är iaf min åsikt att det skall krävas en hel del övertramp när det väl är många som deltar i diskussionen.
Tja?
Polissak?
Publicerade bilder på en person som inte givit sitt medgivande?
Flertal hot om våld mot en "misstänkt"?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back