Vart till asien ska jag åka?

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
MikkE skrev:
Ååå, jag blir snurrig av alla roliga förslag och länder man kan åka till. Det här kommer bli svårt. Som sagt, jag... eller VI ska ju inte ta nån 10.000 kronorsresa dit, utan kosta på sig mer, minst 20.000 svenska dollars, men då är det också en resa i ca fyra veckor NÄSTA år. Då hinner man ju kanske se en hel del olika länder/städer.
Kom med mer förslag :)

Bli inte för pilsk på att samla länder bara, en riktigt fet upplevelse som ALLA bör göra någon gång är just Transsibiriska. Detta går ju och kombinera på en massa olika sätt. Järnväg "hit", buss "dit", flyg "dit", etc. Men för fan, ge alla platser sin tid...Ta det lugnt och utforska alla platsers charm. Va lite djärv och stick till Indien och försök komma in i Bhutan, lika med garanterad upplevelse...

Whatever, lycka till, resandet är evigt, så det ni inte hinner denna gång, tar man nästa....

/John

***Va lite djärv och stick till Indien och försök komma in i Bhutan, lika med garanterad upplevelse...

/John[/QUOTE]

Ska han åka till Indien får han vara beredd på att det är skitigt, skitigt och skitigt, och inte att förglömma medicin för magen.
Iofs har jag inte mött artigare folk någonstans men det blir jobbigt efter ett tag.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8