Abrakadabra
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 1 Apr 2005
- Hoj
- Ja
Jag hörde av någon som sa att det är olika kvalitéer på mappningar av hojar beroende på vart man lämnar in den någonstans, vart rekommenderar ni i Sthlm och vad kostar det
Brukar det vara billigare att mappa om på vintern?
Brukar det vara billigare att mappa om på vintern?
