Vart prova MC?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Jag bytar upp mig såsmåningom och går i tankarna på GSXR750 eller R1... Gixxern körde jag får nån vecka sedan, men inte någon ordentlig runda. Någon som vet någon firma som är generösa med provturer?
Måste bilda mig en lite bättre uppfattning kring dessa.

Mycket svårt att fixxa via firma. Försäkringsmässigt dyrt för dem.
Kolla säljesannonser och kolla om du kan göra en längre provtur.

Får göra så, danke. :)
Förresten; Börjar fila på dina låtar nästa vecka.

Kay skrev:
Får göra så, danke. :)
Förresten; Börjar fila på dina låtar nästa vecka.

Jag vet en firma som är trvlig o snäll o fixar allt man ber om, nästan iaf.

Lillemans mc i lund.

Har den nya R1:an, bara å åka in o prova tror jag, nån har iaf provat den, full med flugor. :tungan

Solid snake skrev:
Jag vet en firma som är trvlig o snäll o fixar allt man ber om, nästan iaf.

Lillemans mc i lund.

Har den nya R1:an, bara å åka in o prova tror jag, nån har iaf provat den, full med flugor. :tungan
Den lär du inte få prova! det är en ägare till den men han har lite dåligt med plats,så har väl kommit överens eller känner Lillemans väl så han får ha den parkerad där.

Hör med Yamaha Center

Hör med Yamaha Center i Helsingborg.
På den tiden när dom var RG motor var dom hur vänliga somhelst o inga problem att provköra en begagnad Retta som stod i butiken.
Det var bara o ringa o kolla med dem om de hade nån ståendes o fråga så vänligt om där var möjlighet att provköra.Körkort o skyddsutrustning så var det inga problem.
Nu blev det inget köp där iförsig då leverans tiden var lite längre på en ny hoj vid det tillfället,istället hade de en ståendes på Lillemans så den klippte jag.

Kay skrev:
Jag bytar upp mig såsmåningom och går i tankarna på GSXR750 eller R1... Gixxern körde jag får nån vecka sedan, men inte någon ordentlig runda. Någon som vet någon firma som är generösa med provturer?

Är du riktig seriös med köpet så kan du få prova min.
Vi har ingen R1 som demo. men jag har lånat ut min till andra spekulanter och säger till dig som jag sagt till de andra.
Klotar du har du köpt den.

R1 racer skrev:
Den lär du inte få prova! det är en ägare till den men han har lite dåligt med plats,så har väl kommit överens eller känner Lillemans väl så han får ha den parkerad där.

Kan vara så att han jobbar där.

Kay skrev:
Köp min :tungan

Honda center i Flenninge har demo hojar. Bara till att fråga och skriva under ett papper som där står att du betalar självrisken på 9400 kr.
Dock så skall de sälja sin CBR1000RR så du får nog snabba på om du vill prova den.

Får se vad som görs! Tack för tispen. Är mest sugen på att prova en gixxer 96/97a nu faktiskt. Käns mest aktuell.

Kay skrev:
Får se vad som görs! Tack för tispen. Är mest sugen på att prova en gixxer 96/97a nu faktiskt. Käns mest aktuell.

Ska du sälja fzr:en har jag nog en köpare. Vad ska du ha för den?

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul