Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Em74 skrev:Dvs vart på SH hittar man en funktion som tar bort ens namn och medlemsskap? För det går väl att logga ur?![]()

haha .. usch va elakt, men så är det. Em74 skrev:Dvs vart på SH hittar man en funktion som tar bort ens namn och medlemsskap? För det går väl att logga ur?![]()
Swedie skrev:"för evigt" låter som en lång tid.![]()
Säg till så tar jag bort ditt konto och IP bannar. För vill du inte stanna ska du inte heller få komma tillbaka.haha .. usch va elakt, men så är det.
![]()
jo det betyder det, så be han inte göra det, att ta bort ditt konto räcker väl, varför vill du göra mer än så?Em74 skrev:Ip bannar??
Betyder det att det är kört för min sambo att logga in från samma dator då lr????? Får väl verkligen inte hoppas det..![]()
ok, då IP bannar jag inte. Säg till när du vill bort.Em74 skrev:Ip bannar??
Betyder det att det är kört för min sambo att logga in från samma dator då lr????? Får väl verkligen inte hoppas det..![]()
Swedie skrev:Säg till så tar jag bort ditt konto och IP bannar. För vill du inte stanna ska du inte heller få komma tillbaka.

303 skrev:Trodde det var såna här skitinlägg vi skulle slippa efter texmeddelandet som fanns söndag kväll till måndag kl 12...![]()

Det gör man inte av förklarliga skäl, ska man förhindra en person som har en dynamisk IP-adress som uppdateras ofta så får man spärra hela block med IP-adresser vilket lätt kan slå lite felzappen skrev:Det är bra att han rensar bort onödiga inlägg som inte tillför SH något mervärde. Det finns så mycket flamstramsinlägg som bättre passar på Lunarstorm.
En liten undran bara, hur IP-bannar man en användare med 56k modem d.v.s. med rörlig IP-adress?![]()
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|