Vart loggar man ut från SH för evigt?

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Hoj
.
Dvs vart på SH hittar man en funktion som tar bort ens namn och medlemsskap? För det går väl att logga ur? :va

Jag eller Swedie kan ta bort dig, men vi gör det inte utan att du talar om varför. Skicka PM.

Sporthoj är som Matrix
Take the blue pill or the red pill :ätapiller ........

"för evigt" låter som en lång tid. :p

Säg till så tar jag bort ditt konto och IP bannar. För vill du inte stanna ska du inte heller få komma tillbaka. :rofl haha .. usch va elakt, men så är det. :p

Em74 skrev:
Dvs vart på SH hittar man en funktion som tar bort ens namn och medlemsskap? För det går väl att logga ur? :va

Det finns en knapp uppe till höger som heter "Logga ut"! För det var väl det du ville?

Swedie skrev:
"för evigt" låter som en lång tid. :p

Säg till så tar jag bort ditt konto och IP bannar. För vill du inte stanna ska du inte heller få komma tillbaka. :rofl haha .. usch va elakt, men så är det. :p

Ip bannar??

Betyder det att det är kört för min sambo att logga in från samma dator då lr????? Får väl verkligen inte hoppas det.. :confused:

Em74 skrev:
Ip bannar??

Betyder det att det är kört för min sambo att logga in från samma dator då lr????? Får väl verkligen inte hoppas det.. :confused:
jo det betyder det, så be han inte göra det, att ta bort ditt konto räcker väl, varför vill du göra mer än så?

Em74 skrev:
Ip bannar??

ok, då IP bannar jag inte. Säg till när du vill bort.

Swedie skrev:
Säg till så tar jag bort ditt konto och IP bannar. För vill du inte stanna ska du inte heller få komma tillbaka.

Trodde det var såna här skitinlägg vi skulle slippa efter texmeddelandet som fanns söndag kväll till måndag kl 12... :7peta

Det är väl bara att inte titta in här på SH.com. Varför aktivt jobba på att bli avregistrerad?
Gör du så på alla forum du inte längre vill besöka? Jag gör det inte.

Ska nog göra samma sak själv den dagen man inte har tid att hänga här länge.

Fast än så länge känns det mest kul :)

303 skrev:
Trodde det var såna här skitinlägg vi skulle slippa efter texmeddelandet som fanns söndag kväll till måndag kl 12... :7peta

Det är bra att han rensar bort onödiga inlägg som inte tillför SH något mervärde. Det finns så mycket flamstramsinlägg som bättre passar på Lunarstorm.

En liten undran bara, hur IP-bannar man en användare med 56k modem d.v.s. med rörlig IP-adress? :ätapiller

zappen skrev:
Det är bra att han rensar bort onödiga inlägg som inte tillför SH något mervärde. Det finns så mycket flamstramsinlägg som bättre passar på Lunarstorm.

En liten undran bara, hur IP-bannar man en användare med 56k modem d.v.s. med rörlig IP-adress? :ätapiller
Det gör man inte av förklarliga skäl, ska man förhindra en person som har en dynamisk IP-adress som uppdateras ofta så får man spärra hela block med IP-adresser vilket lätt kan slå lite fel :).

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd