Vart kan man dyno bromsbänka?

Generali

Inga konstigheter!
Gick med
20 Aug 2007
Hoj
Suzuki GSXR1000 K7
Tjena!

Tänkte kolla om ni har koll på vart man kan bänka sin hoj till ett vettigt pris i Stockholm eller närheten!

Hej!

Jag brukar bänka hos Jörgen B på Supertwin i Älvsjö 08-641 24 18.

Kanhända att även Racerepairs har driftsatt sin nya bänk, kolla med KamikazeKid här på forumet.

Hilsen
J

Undrar om inte MC Varuhuset har en bänk...har för mig det

Ok, tackar för tipset :tummenupp . Har du nånn prisuppgift?

Gärna fler tips om någon vet!

Hej!

Jag brukar bänka hos Jörgen B på Supertwin i Älvsjö 08-641 24 18.

Kanhända att även Racerepairs har driftsatt sin nya bänk, kolla med KamikazeKid här på forumet.

Hilsen
J

Ok, låter bra!! Vet du vad han tar ungefär?

Last edited:
Ok, tackar för tipset :tummenupp . Har du nånn prisuppgift?

Gärna fler tips om någon vet!

Ok, låter bra!! Vet du vad han tar ungefär?

Det beror på hur lång tid det tar, spruthojar är ju snabbare en förgasarhojar.
Det är nog bäst att du frågar honom. Men för 2000:- kan ni säkert hinna klart om det inte strular. Han är rätt rutinerad och duktig på att hitta effekt. Han bromsar ofta banhojar och dragbikes. Du kan hälsa från mig.... om du tror att det hjälper :hihi

Gävle är kanske lite långt för dig .www.joperacing.se

Kanske lite men vi får se :D .. jag tackar för tipset!!

Det beror på hur lång tid det tar, spruthojar är ju snabbare en förgasarhojar.
Det är nog bäst att du frågar honom. Men för 2000:- kan ni säkert hinna klart om det inte strular. Han är rätt rutinerad och duktig på att hitta effekt. Han bromsar ofta banhojar och dragbikes. Du kan hälsa från mig.... om du tror att det hjälper :hihi

Ok, låter vettigt!
Klart jag hälsar från dig, om inte annat vet han att du skickar kunder till dom vilket betyder att dom gör ett bra jobb.. sånt e kul o höra :yoparty

Last edited:
Kanske lite men vi får se :D .. jag tackar för tipset!!

Ok, låter vettigt!
Klart jag hälsar från dig, om inte annat vet han att du skickar kunder till dom vilket betyder att dom gör ett bra jobb.. sånt e kul o höra :yoparty

Jo han är duktig motorbyggare, cnc-portar toppar tom och har broms på bänken, knacksensor fjärrstyrd servomotor för att få däcket rätt på rullen och en massa lull-lull.

Ja så kan det vara! Men jag är rädd att han tycker att jag är en rätt tidskrävande kund, det blir alltid mer jobb med mina grejor än vad ngn av oss trodde från början :hihi Så när du hälsar från mig kanske han biter sig i läppen.

Nej men skämt åsido, hälsa från mig du!

Jo han är duktig motorbyggare, cnc-portar toppar tom och har broms på bänken, knacksensor fjärrstyrd servomotor för att få däcket rätt på rullen och en massa lull-lull.

Ja så kan det vara! Men jag är rädd att han tycker att jag är en rätt tidskrävande kund, det blir alltid mer jobb med mina grejor än vad ngn av oss trodde från början :hihi Så när du hälsar från mig kanske han biter sig i läppen.

Nej men skämt åsido, hälsa från mig du!

Å fan, låter som ett bra ställe! Ja du har ju en del moddar på din hoj så att säga :hihi
Det är ändå nånn månad kvar innan det är dags.. går och suktar efter att montera på det nya systemet och allt det andra!

*/ ?>
Back