Fler dumma frågor...
Hur kommer det sig att dreven som är för "road use" är så mycket dyrare än dom som heter "520 race use" på sidan? Vad är skillnaden?
Så här får jag det till iaf:
1st 16 kuggars framdrev á 16,16£ = 210:- sek
1st 45 kuggars bakdrev á 21,34£ = 277:- sek
1st subaki SIGMA XRG X RING GOLD 520SGX-114 á 82,63£ = 1069:- sek
Men vad det gäller kedjan så känns det osäkert att beställa en över nätet eftersom jag inte har en aning om vad som skiljer dom olika modellnamnen åt, skillnad mellan 520SGX och 525SGX t ex? Vet ju dessutom inte vilken längd jag behöver. Kanske bättre att bara köpa dreven via nätet o köpa kedja på t ex Lelles.
Blev sugen på o köpa en K&N filter också á 47,36£ = 614:- sek
Bromsbelägg á 44,54£ = 577:- sek
Vad tror ni om drevningen då? Är 3 kugg upp på bakdrevet lagom om man vill ha bättre acc och en wheelieglad hoj? Eller borde jag satsa på 4 kugg på en gång? Vill inte att den ska bli för jobbig att köra fort med eftersom jag brukar ha 170km/h som en lagom snitthastighet.