Togg
Ny medlem
Är på jakt efter vägkoner, någon som vet vart man kan köpa sådana i sthlms området?
MVH//Tobbe
MVH//Tobbe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Togg skrev:2074612Är på jakt efter vägkoner, någon som vet vart man kan köpa sådana i sthlms området?
MVH//Tobbe

Hård&Kall skrev:2074648Vad skall du/ni ha dem till. Vägkon a'la vägverket som är en meter hög för att??? Eller ska du köra konbana med mc? I det senare fallet kan du testa på sportaffärer. Brukar finnas såna som man använder till teknikträning i tex fotboll.
/edit : Första gången jag "kom" för sent.....
Hård&Kall skrev:2074648Vad skall du/ni ha dem till. Vägkon a'la vägverket som är en meter hög för att??? Eller ska du köra konbana med mc? I det senare fallet kan du testa på sportaffärer. Brukar finnas såna som man använder till teknikträning i tex fotboll.
/edit : Första gången jag "kom" för sent.....
PGH skrev:2074661Skall du ha till bana så testa 1,5 L petflaskor istället o fyll dem med ngt lämpligt. Ett litet tips bara.
PGH skrev:2074661Skall du ha till bana så testa 1,5 L petflaskor istället o fyll dem med ngt lämpligt. Ett litet tips bara.
Jag gjorde en för snäv vändning runt sista konen (u-svängen) i konbanan, och lyckades trassla in konen i hojen på något vis, det tog tvärstopp och jag föll som en fura, rakt i backen
Sen insåg jag att det gick fortare om man tog ut svängen lite... 2-minuterstiden byttes då raskt mot 16-17s istället 
Togg skrev:2074612Är på jakt efter vägkoner, någon som vet vart man kan köpa sådana i sthlms området?
MVH//Tobbe
MVH//Tobbe
MVH//Tobbe
Togg skrev:2078716Tack för alla svar. Hittade på bareko sport i huddinge, han hade många olika storlekar till bra priser.
Motin: 30 cm höga tror jag.
Togg skrev:2078716Tack för alla svar. Hittade på bareko sport i huddinge, han hade många olika storlekar till bra priser.
Togg skrev:2074657För att köra konbana med mc. Har kollat i ett antal sportaffärer men får väl kika i ett par till då.
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |