Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Brukar kosta runt 10kr/dm²JONQAS skrev:Om inte annat så e det asdyrt per kvadrat...![]()
Bra tips!kawa1300 skrev:Alla glasmästare har plexiglas....
Dock skiljer det MÅNGA kronor mellan olika kvaliteter/hårdheter i plexin....
Kan dock rekommendera dig det billigaste så länge du använder "Jonhson´s Pledge" eller, under ett annat namn: "Johnsons möbelpolish"....för att polera rutan eller vad det är, då o då....
Du kan köpa sånt på konsum...tyvärr är det inget häftigt "mirakelmedel", dock är det tunnor bättre än vilka mirakelmedel som helst...Använd det även med fördel på allt som är av plast eller trä...alltså ditt visir eller mätarglaset eller köksmöblerna....jag lovar att du blir häpen!
Har använt det på mina rutor sen 80-talet o dom har alltid hållit sig som nya....än idag....
Ha det
Stämmer detta?Alla glasmästare har plexiglas....
Dock skiljer det MÅNGA kronor mellan olika kvaliteter/hårdheter i plexin....
Kan dock rekommendera dig det billigaste så länge du använder "Jonhson´s Pledge" eller, under ett annat namn: "Johnsons möbelpolish"....för att polera rutan eller vad det är, då o då....
Du kan köpa sånt på konsum...tyvärr är det inget häftigt "mirakelmedel", dock är det tunnor bättre än vilka mirakelmedel som helst...Använd det även med fördel på allt som är av plast eller trä...alltså ditt visir eller mätarglaset eller köksmöblerna....jag lovar att du blir häpen!
Har använt det på mina rutor sen 80-talet o dom har alltid hållit sig som nya....än idag....
Ha det

hjulhus? kan de va bättre me lexan, lite hårdare. Som sagt ragnar bergstedt på von utfall å sen finns de mittemot vikans kross ( vä vid rödljusen) o åbro ind omr, borta vid glashuset ja har fått spillbitar där iaf
Stämmer detta?![]()
Det va iof bra för jag behöver också plast till min undertail... såhär ett halvt årtionde senare3139447jag tror han har fixat det nu tråden är från 2005![]()
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|