vart hittar jag visir?

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
gsxr 750 07
Finns det någon som vet vart man kan köpa ett visir till en "baehr fm by fimez" hjälm? va in på en afär här uppe i stan o frågade, fick som svar "Jo men om du far ut på vägen här o tar vänster i första rondellen sen tar du första höger i nästa o följer den vägen ca 90 mil, sen kör du på färjan":rolleyes:

jo tack för den:huvet

Vilket svar ville du ha då? Skulle handlaren säga att den fanns någonstans den INTE fanns?
Var köpte du hjälmen?

/H

Vilket svar ville du ha då? Skulle handlaren säga att den fanns någonstans den INTE fanns?
Var köpte du hjälmen?

/H

Nä det är väl klart att jag inte ville ha ett felaktigt svar, varför skulle jag vilja de?:va men tyckte bara hans svar va lite skojigt.

problemet är ju att jag inte köpte den, utan fick den av en kille i luxemburg som precis hade köpt den men månaden efter fick ett sponsorkontrackt inom trial så dom ville att han körde i hjälmen han fick av dom istället.

Nä det är väl klart att jag inte ville ha ett felaktigt svar, varför skulle jag vilja de?:va men tyckte bara hans svar va lite skojigt.

problemet är ju att jag inte köpte den, utan fick den av en kille i luxemburg som precis hade köpt den men månaden efter fick ett sponsorkontrackt inom trial så dom ville att han körde i hjälmen han fick av dom istället.

Ah, förlåt. Jag såg inte din smiley först. Men då är det nog lämnken ovan som gäller eller att svänga där i korset.. ;)

/H

värkar bli till att svänga i korset endå för dom hade inte visisret där heller, ja lr kanske börja fundera på o köpa sig en annan hjälm.

men tack endå för tipps av sidan.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...