vart hittar jag visir?

steef6

Ny medlem
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
gsxr 750 07
Finns det någon som vet vart man kan köpa ett visir till en "baehr fm by fimez" hjälm? va in på en afär här uppe i stan o frågade, fick som svar "Jo men om du far ut på vägen här o tar vänster i första rondellen sen tar du första höger i nästa o följer den vägen ca 90 mil, sen kör du på färjan":rolleyes:

jo tack för den:huvet

Vilket svar ville du ha då? Skulle handlaren säga att den fanns någonstans den INTE fanns?
Var köpte du hjälmen?

/H

Vilket svar ville du ha då? Skulle handlaren säga att den fanns någonstans den INTE fanns?
Var köpte du hjälmen?

/H

Nä det är väl klart att jag inte ville ha ett felaktigt svar, varför skulle jag vilja de?:va men tyckte bara hans svar va lite skojigt.

problemet är ju att jag inte köpte den, utan fick den av en kille i luxemburg som precis hade köpt den men månaden efter fick ett sponsorkontrackt inom trial så dom ville att han körde i hjälmen han fick av dom istället.

Nä det är väl klart att jag inte ville ha ett felaktigt svar, varför skulle jag vilja de?:va men tyckte bara hans svar va lite skojigt.

problemet är ju att jag inte köpte den, utan fick den av en kille i luxemburg som precis hade köpt den men månaden efter fick ett sponsorkontrackt inom trial så dom ville att han körde i hjälmen han fick av dom istället.

Ah, förlåt. Jag såg inte din smiley först. Men då är det nog lämnken ovan som gäller eller att svänga där i korset.. ;)

/H

värkar bli till att svänga i korset endå för dom hade inte visisret där heller, ja lr kanske börja fundera på o köpa sig en annan hjälm.

men tack endå för tipps av sidan.

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back