Nej, det har du inte... jag har aldrig pratat om mig utan endast tagit mig som exempel för att visa hur lite pengar en genomsnittsstudent har, för du verkar tro att vi lever i lyx och överflöd.
Jag jobbar hemskt gärna vitt, jag har ett jobb som jag kan jobba på men måste tacka nej, för att jag inte ska tjäna "förmycket".
"Förmycket" innan dom börjar dra från mitt lån, ett lån som jag som med alla andra lån måste betala tillbaka varenda krona.
Det tycker jag är väldigt konstigt och det är det enda och inget annat jag har sagt. Sen vad jag väljer att göra med mina pengar och hur mycket jag tjänar är helt ointressant för detta sammanhang.
Dessutom så handlade tråden om vart det finns och hur man får ett svartjobb och inget annat...
Är du intresserad av att starta en "jag är bitter för att folk arbetar svart tråd" så får du hemskt gärna göra detta.
Jag tror verkligen inte att studenter lever i lyx . Jag har själv varit student, förstår du.
Jag tycker också det är fel att lånen påverkas av inkomsten, men är FÖR att bidraget dras in/minskas när de uppenbarligen inte behövs.
(vill du inte läsa mina inlägg rekommenderar jag dig att använda ignore-funktionen)