Som rubriken säger.
Jag behöver en ca 5 mm borr som är lång, mellan 15-20 cm. Och jag vill inte åka genom halva sverige så butiken måste ligga på Södertörn och det får gärna vara öppet i morgon Lördag.
Biltema har 30 cm långa borrar, lite väl lång och klumpig
Stor risk att dom går av.
Bauhaus har världens sämta sökfunktion eller så har de helt enkelt utelämnat allt vad vanliga verktyg heter på deras hemsida. Går inte att söka på "borr" då dyker en massa skruvdragare upp. Dom har inte ens en skifnyckel enligt deras hemsida
Enligt min far så har dom ändå en massa grejer. Så jag ska väl dit och titta.
Claes ohlson eller hur man nu stavar det har jag ingen bra erfarenhet av. Hittade ändå inget på deras hemsida.
Jag behöver en ca 5 mm borr som är lång, mellan 15-20 cm. Och jag vill inte åka genom halva sverige så butiken måste ligga på Södertörn och det får gärna vara öppet i morgon Lördag.
Biltema har 30 cm långa borrar, lite väl lång och klumpig
Stor risk att dom går av. Bauhaus har världens sämta sökfunktion eller så har de helt enkelt utelämnat allt vad vanliga verktyg heter på deras hemsida. Går inte att söka på "borr" då dyker en massa skruvdragare upp. Dom har inte ens en skifnyckel enligt deras hemsida
Claes ohlson eller hur man nu stavar det har jag ingen bra erfarenhet av. Hittade ändå inget på deras hemsida.