vart går rossi?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

Vart går rossi?

• Antal röstningar
    0
Nä nog blir det Aprilia, för vad är det för utmaning med Yamaha? Ett till japsteam med massa pengar - Blä!

Mycket talar emot det för om jag inte minns fel så blir det ingen direkt fabrikssatsning (eller?). Det samt att Shakey ingår i teamet talar ju inte direkt för en megasatsning. Det som lite talar för är att jag hörde något om att Aspar Martinèz skulle ta över rollen som teamchef för Aprilia, skulle inte tro att han går till något skitteam på dekis.

WCM är och förblir MotoGPS svar på Arrows, så NEJ det blir inget här inte ;-)

Ducati, nja måste flytta ner Bayliss till Dantin, inte troligt plus att dom har kontrakt med Marl**ro. Nej, tyvärr, det blir inte här heller.

Honda i alla former är ju inte aktuellt och Yamaha är ju lika spännande som en R1:a, så nä, inte här heller.

Aprilia det blir, eller så inte.

öhh varför skulle han inte kunna köra suz eller kaw? han kanske vill visa att han är bäst även på sämre märken,tycker det är konstigt om han säger att det är crazy att köra yamaha som redan sagt att dom ska satsa inför nästa år.Jag tror hellre han kör honda nästa år än yama tyvärr men tror mest på nåt annat märke så jag tror han vill bevisa att han är bäst.

Nyteknik skrev:
Rossi lämnar platsen som Hondas försteförare för att kunna köra Suzuki eller Kawasaki? Javisst... :3freak :fatta!

Han kommer nog inte att köra med tobaksreklam ok bort med fortunayamaha bort med galosh skramlaha bort marlboroducati inte mkt kvar på yamahafronten eller? D antin har han någon huvudsponsor klar eller?

sniff sniff luktar kawa eller suzuki lång väg :-)

moto-gg skrev:
Han kommer nog inte att köra med tobaksreklam ok bort med fortunayamaha bort med galosh skramlaha bort marlboroducati inte mkt kvar på yamahafronten eller? D antin har han någon huvudsponsor klar eller?

a jo kawa eller suzka och så lite hd fransar på styret elstart självklart och glöm inte med ett megafett signalhorn åxå

Jag var i spanien/valencia på gpn och där lät det som det var mer eller mindre klart att Rossi skulle över till Fortuna Yamaha. Sas både i tv och tidningar

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2