Bearing
Gudomlig sporthojare
Håller med dig dunderhonung. Jag blir också upprörd. Och ledsen. Mest ledsen. Jag vill tro på att människan är god. Vill inte tillhöra ett samhälle där sånt här är accepterat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

det va bättre förr.

Den stora frågan är naturligtvis: varför bryr du dig så förbannat mycket? Vad andra väljer att göra med sina liv angår väl dem och inte dig. Det finns oändligt mycket andra saker här i världen som du hellre borde lägga energi på än att bli upprörd över det här. Dagens I-landare, definitivt.
Bla, bla, bla en massa text.
va mycke pengar man skulle kunna tjäna om man hade tillgång till alla ip-adresser på kontona till en sådan site. och va lätt de verkar va att få tag i ip-adresser till konton från sådana sajter
aids är inte heller bra
det va bättre förr.
Finlandsfärja på nätet.
....
det va bättre förr.
Ingen dum idè? Nu måste du väl skämta?!
Nätet ger människor en helt ny och unik möjlighet att vara anonyma,
men att utnyttja och även missbruka just denna möjlighet till att öppet hjälpa folk att bedriva svek gentemot sina partners och dessutom göra en affärside på det är så sjukt att jag knappt finner ord för det...
Jag vet att otrohet förekommer, jag är varken dum eller naiv, men jag blir faktiskt allra mest illa berörd att ett företag uppmanar folk till det, och ser till att göra business av det.
Vidrigt.

Den stora frågan är naturligtvis: varför bryr du dig så förbannat mycket? Vad andra väljer att göra med sina liv angår väl dem och inte dig. Det finns oändligt mycket andra saker här i världen som du hellre borde lägga energi på än att bli upprörd över det här. Dagens I-landare, definitivt.
Woohoo,finns hopp för mig!
kanske.....![]()
Man kan ju vifta bort precis allt med att det finns värre saker att engagera sig i.
Normupplösning, om något, skall man uppröras över. Det borde väl om inte andra så åtminstone Skåne-bor förstå? Hur ser det ut i er äckliga stad nu för tiden? 14-åriga horor i vartannat gathörn och stenkastning på ambulansmän och -kvinnor, hedersmord och könsstympning, öppen antisemitism och rån av barn och gamla. Ni bor i helvetet men undrar inte vad det beror på, märkligt.
Precis som alla andra dejtingsajter.
Det här är verkligen inget nytt.
Nu stänger vi tråden.
Men det är ganska stor skillnad på att det finns gömt i det dolda, och på när ett företag öppet börjar markandsföra otrohet som business.Ulvhamne skrev:Otrohet är rätt vanligt.
De erbjuder och tillhandahåller dej ett konkret redskap för att du mycket enklare dels ska kunna komma i kontakt med andra otrogna, och att dels vara otrogen själv.
Är det din länkkod så att du får bonus för alla du rekryterar ?

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |