Vart fan är världen på väg egentligen?

Republikaner brukar vara betydligt mer kinky :tungan

Republikaner, amerikaner som sympatiserar med GOP alltså, vet i regel skillnad på rätt och fel. Det är mer än man kan säga om gemene bidragskulturvetarefjällrvävenshögskoletöntioffentligsektor i Sverige i alla fall. :fakta

Förstår inte hur nån kan bli upprörd över detta? Det är väl deras problem om dom vill vara otrogna? Det är ju knappas så att den sajten skapar otrohet? Det har ju knappast varit krav på att man är singel för att registrera sig på de befintliga kontaktsajterna.

Största problemet är väl att vissa bryr sig för mycket om vad andra tycker, tänker och gör.

Den här sajten skapar ju medvetet ett forum för personer som vill vara otrogna, och dessutom så lanserar de otrohet som något "roligt och spännande", som om det vore nån slags weekendresa till Riga.

Det absurda och motbjudande med hela konceptet är ju att det lanseras som en bra och enkel lösning på ett dåligt förhållande, då är man bra dum om man tror det.

Sen är det ju alltid lätt att sitta här och verka oberöd och nochig om ämnet som sådant, men jag tror knappast du skulle vara lika kaxig och oberörd om det tex var din flickvän var otrogen emot dej? Eller? :)

Last edited:
...jag tror knappast du skulle vara lika kaxig och oberörd om det tex var din flickvän var otrogen emot dej? Eller? :)

Jag tror inte att en sån där sida gör varken till eller från i det fallet. Skulle jag ha en flickvän som ville vara otrogen så är hon det nog ändå. Och vill hon tvärtom vara trogen så kommer knappast nån hemsida få henne att bli otrogen.

Än en gång är de i forefront. Man kan bara lägga sig platt.
Har du sparat den där länken i fyra år för att kunna plocka fram den vid ett väl valt tillfälle, som du bedömde till nu? :lol
HUr går det med våra böcker förresten?

Höhö näe, kom ihåg att det var en pervers domare och fick ett helvete att hitta en källa på att han just var republikan, tydligen inget tidningarna skryter med :D

30/11 ska det va, men lyckade köpa lite högtalare istället så är nog utan, eller nått.

Seriöst, är det inte mer motbjudande med en hemsida som erbjuder eskortflickor sthlm inom en timme efter ett samtal?
Om folk vill vara otrogna så är det ju deras ensak, och om någon lyckas göra pengar på en sån affärsidé så kan jag inte annat än att gratulera dem. Eller nåja, kanske inte gratulera men åtminstone så känns det som att det kvittar.
Det har knappast ett sånt nyhetsvärde som "vart är världen på väg"-uttalande, eller?

Eller har Dunderhonung alltför många personliga erfarenheter av sådant så att det känns "viktigare" än andra sajter? Inget illa menat...

Och nej, jag är inte för otrohet :mattias

Behövs det verkligen en speciell sajt för folk som vill vara otrogna?
Knullas det inte redan till höger och vänster mha sajter som Spray, Happy pancake, match och allt vad de heter?

Jag såg just nyheterna.

Fängelsestraff på 6, 8, och 10 månader för att driva en sökmotor där man kan söka sig fram till andra personer som eventuellt delar ut upphovsrättsskyddat material.

Nästa nyhet:

Det ska inte längre vara straffbart att knulla runt och ha oskyddad sex även om man vet om att man har HIV och riskerar att smitta någon annan.

Är det något som skulle innebära livstids inlåsning är det väl att låta bli att upplysa om att man bär på en dödlig sjukdom som smittar genom sexuell kontakt och ändå knulla runt?

Sen intervjuade dom en kvinna som hade pippat afrikan på semestern och blivit smittad, och sedan hade hon åkt hem till sin man och sina barn och inte talat om det för dom utan fortsatt att leva som som vanligt, med risken att även dom skulle smittas.

Tanken var att man skulle tycka synd om henne.

Kände en kvinna och hennes man, som båda mer eller mindre låg runt med allt som rörde på sig, oavsett kön. De var väl per definition inte otrogna, eftersom de berättade för varandra om deras äventyr och ibland hade de dem tillsammans med andra, alltså ett öppet förhållande. Deras livsstil ökade självklart risken att få HIV och båda två har fått det. De har fortfarande mer eller mindre lösa förbindelser och de är inte så duktiga på att upplysa de som de träffar om sitt tillstånd. Kvinnan jag pratade med tyckte självklart det var bättre att inte behöva berätta. Ganska oväntat.

Förvisso verkar det inte helt lätt att bli smittad med HIV, men folk blir det, de blev det, så jag tycker smittskyddslagen i Sverige är bra, att de ska ge den partner de träffar en valmöjlighet. Allt annat är bara ren och skär egoism.

Sedan ska man självklart vara försiktig trots smittskyddslagen, för det finns ett mörkertal bland de som inte gått och testat sig än.

Jag kan förstå att det är väldigt svårt för en HIV-smittad person, som är singel, att berätta om sin situation för någon de följt med hem från krogen, där det sagt klick, men av ren respekt för andra människors liv ska de göra det. Vad gäller paret, som är gifta med varandra, så borde det vara ett icke-problem för dem då de har varandra, men de gillar som sagt att ligga runt med andra.

Seriöst, är det inte mer motbjudande med en hemsida som erbjuder eskortflickor sthlm inom en timme efter ett samtal?

Bara för att det finns mer motbjudande saker gör det i och för sig inte denna sak bättre.

Förvisso verkar det inte helt lätt att bli smittad med HIV, men folk blir det, de blev det

Guds vrede kallas det. :)

Last edited:
Ingen dum idè? Nu måste du väl skämta?!

Nätet ger människor en helt ny och unik möjlighet att vara anonyma,
men att utnyttja och även missbruka just denna möjlighet till att öppet hjälpa folk att bedriva svek gentemot sina partners och dessutom göra en affärside på det är så sjukt att jag knappt finner ord för det...

Jag vet att otrohet förekommer, jag är varken dum eller naiv, men jag blir faktiskt allra mest illa berörd att ett företag uppmanar folk till det, och ser till att göra business av det.
Vidrigt.

Bla bla bla..... "Alla brudar e horor" å "alla män e svin". Naturligvis är det inte så, men dom som är det ÄR det!
Om det fanns en gud eller i en perfekt värld kanske en sån här grej inte skulle/borde finnas. Men du tror väl inte på fullaste allvar att någon tippar över kanten å är otrogen för att det kommit en ny site som helgar lättvindigt göka?
Att någon som har funderingar på nåt vid sidan om skulle ha översett femtielva andra knull/dejtsiter å nu skådat ljuset "för att HÄR e sidan för dig som verkligen vill va otrogen" känns ganska otroligt.

Dessutom är ju hela upplägget med en sån här sida ganska andefattig. Vill dom ha verifikation från den äktade så dom ser att man verkligen strular bredvid, eller duger samma gamla lögner som på dom andra siterna.... vikt, ålder, kuklängd å civilstånd skräddarsys väl efter efterfrågan av den som är lite slipad.

Det finns inget vackert med otrohet, där är vi överens! Men detta är inget annat än ett PR-trick.... som funkar.

Jag tror inte att en sån där sida gör varken till eller från i det fallet. Skulle jag ha en flickvän som ville vara otrogen så är hon det nog ändå. Och vill hon tvärtom vara trogen så kommer knappast nån hemsida få henne att bli otrogen.

Men förstår du inte att en sådan sida faktiskt just precis kan göra det?

De ser inte bara till att göra otroheten så mycket mer lättillgänglig utan det mest intressanta (och tragiska) är ju hur det hela lanseras.

Det lanseras som något helt normalt, som något positivt, och komiskt nog som en självklar lösning på ett dåligt förhållande.
Hemsidan lockar dej inte bara med att vara otrogen, utan berättar också med inbjudande meningar att detta är en "extra krydda i vardagen".
De säljer in det hela som något roligt och lustfyllt och fyller på med citat som:
"Du vet inte vad du går miste om i livet utan att prova på. Så varför inte möta de nu? Kom ihåg, livet är kort".

De beskriver alltså otrohet som en självklarhet.
Givetvis så kommer många lockas av just dessa bekymmerslösa och inbjudande meningarna som flödar på hemsidan och kanske också övertala sig själva om att deras otrohet är befogad.

Finns det då t.o.m en hemsida som öppet proklamerar att det är både helt okej och något kul att vara otrogen, och dessutom ger dej tillgång till ett kontaktnät där det finns många fler än du, ja då blir det även mindre skamfyllt att ta kontakt och just våga ta steget fullt ut och inleda en kontakt.

Så att svara på ditt påstående, så håller jag inte med.
En sådan hemsida är onekligen ett redskap som underlättar enormt att vara otrogen, det är ju skräddarskytt för just det ändamålet.

Den stora frågan är naturligtvis: varför bryr du dig så förbannat mycket? Vad andra väljer att göra med sina liv angår väl dem och inte dig. Det finns oändligt mycket andra saker här i världen som du hellre borde lägga energi på än att bli upprörd över det här. Dagens I-landare, definitivt.

Jag tycker Dunderhonung överreagerar lite grann!
Så jävla farligt är det väl inte....värre saker har man varit med om.

Ps. Det borde vara förbjudet med firmafester också för där knullas det runt utan dess like Ds.

Last edited:
Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back