Vart fan är ni ?

isse

Japps Sellout!
Gick med
23 Jul 2004
Hoj
de nada
Efter en jevligt skön repa i roslagen under dagen så började en hyffsat varm o klar kväll sänka sig över stockholm.
Tänkte att fan så fint, söndag, hyffsad tempratur o klart väder, ikväll lär det va en del som tänker som jag, kanske sista sköna hojkvällen!

Så vi drar ut, 2 hojjar+1passagerar för en skön runda och träffa på er andra som tänkte samma tanke......

inte en jävel, tomt överallt!!
längs gator i både förort och city, till o med vid sveavägen....inte en hoj....

e jevligt besviken på er, det ska ni veta!

/N

Tjaa, va säger man.....

Bifogat

• 040926 bränna däck 009_förminskad.jpg
    040926 bränna däck 009_förminskad.jpg
    46.7 KB · Visningar: 529
Va det er vi stötte på vid gottröra macken? Jag hade gammelgixxer utan sidokåpor och polaren en gixxer1k.

!!??

Jag va ute och körde igår. sollentuna, solna, bromma, city, sen avslutade jag i bromma eftersom jag bor där :yoparty

Jag tror det,om ni var 2st, vi hängde på er från macken men sen framme vid ICA svängde ni höger och vi vänster, fan va dom vägarna är fina, slår både bulten och bogesund imho.

/N

Qwerty skrev:
Va det er vi stötte på vid gottröra macken? Jag hade gammelgixxer utan sidokåpor och polaren en gixxer1k.

Var ute med Andreas R1a en timme igår och stötte endast på 2 hojar. Behagligt väder o allt, efter normal arbetstid.

isse skrev:
....framme vid ICA svängde ni höger och vi vänster, fan va dom vägarna är fina, slår både bulten och bogesund imho.

Vart då någonstans? Om man åker från Gottröra finns det väl tre alternativ, men jag har inte sett någon ICA förrän i Rimbo... :va

Det var ett tag sedan man stötte på dig och Semper! Blir inte mycke åka nu för min del. Ställde faktiskt av idag :(
För att stressa upp Semper lite kan du hälsa han att jag knäskrapar på Bogan :näsblod .
Vi ses i vår!

Norrtälje,Rimbo, Rånäs, Väsby, Gottröra, Markim, vilse ,Vallentuna för att sedan köra via Riala tillbaka till Norrtälje. Där var jag. :tummenupp
Ps jag möte bara tre hojar på hela tiden. :confused:

heggeli skrev:
Norrtälje,Rimbo, Rånäs, Väsby, Gottröra, Markim, vilse ,Vallentuna för att sedan köra via Riala tillbaka till Norrtälje. Där var jag. :tummenupp
Ps jag möte bara tre hojar på hela tiden. :confused:

Åkte från gottröra till rånäs i lördags, schyssta grushål...inte. :gnissla

isse skrev:
Efter en jevligt skön repa i roslagen under dagen så började en hyffsat varm o klar kväll sänka sig över stockholm.
Tänkte att fan så fint, söndag, hyffsad tempratur o klart väder, ikväll lär det va en del som tänker som jag, kanske sista sköna hojkvällen!

Så vi drar ut, 2 hojjar+1passagerar för en skön runda och träffa på er andra som tänkte samma tanke......

inte en jävel, tomt överallt!!
längs gator i både förort och city, till o med vid sveavägen....inte en hoj....

e jevligt besviken på er, det ska ni veta!

/N

Jag var ute en repa på närmare 12 mil på Lördagen(16 mil på onsdagen i ur o skur), var rena sommarvädret, åtminstone om man tänker på hur många hojjar man mötte, tror det var många som luftade hojjen för sista gången, med tanke på hur många som ställer av i oktober, jag fortsätter så länge det går

40 mil på småvägar norr om byn i Lördags, Go-Cart på race-town igår!
überball med go-cart! Har dock idag 2 livlösa saker som hänger från mina axlar, och en gedigen smärta i övre delen av kroppen. Till och med benen har lite ont... men ball vare! :yoparty :yoparty

:fyllisar

ja vafan vi har frågat oss vart du har hållit hus....senaste onsdagen då det inte regnade (typ 3 veckor sen) var du inte ute heller...man blir förbannad!

ja vi ses nästa sässong...då ska jag knäskrapa!

/N

Kevorkian skrev:
Det var ett tag sedan man stötte på dig och Semper! Blir inte mycke åka nu för min del. Ställde faktiskt av idag :(
För att stressa upp Semper lite kan du hälsa han att jag knäskrapar på Bogan :näsblod .
Vi ses i vår!

både mitt lokalsinne och observationsförmåga är under all kritik, men en hint kan vara att när man kommer från gottröra är det ett lite större gult hus på högersida, och jag hade för mig att de va en ICA, men de kan lika gärna va en lanthandel/bensinmack eller eventuellt en ovanligt stor pizzeria.

/N

Markus skrev:
Vart då någonstans? Om man åker från Gottröra finns det väl tre alternativ, men jag har inte sett någon ICA förrän i Rimbo... :va

Last edited:
isse skrev:
ja vafan vi har frågat oss vart du har hållit hus....senaste onsdagen då det inte regnade (typ 3 veckor sen) var du inte ute heller...man blir förbannad!

ja vi ses nästa sässong...då ska jag knäskrapa!

/N

Ställer du av nu Isse?
Inget regn på onsdag...

De där knäskrapen vill jag se nästa säsong. :tummenupp

isse skrev:
Jag tror det,om ni var 2st, vi hängde på er från macken men sen framme vid ICA svängde ni höger och vi vänster, fan va dom vägarna är fina, slår både bulten och bogesund imho.

/N

Japp det va vi. Nästa gång stannar jag och hälsar. Vi ville hinna iväg till Östuna rakan och fota lite innan regnet. Tycker inte skepptuna vägen slår dessa vägar, men den är trevlig.

hmmm, vi får se, lutar ju åt att jag inte är hemma onsdag :(
men fan de va så jevla kul o köra ihelgen, man blir förbannad.

/N

RocketQueen skrev:
Ställer du av nu Isse?
Inget regn på onsdag...

De där knäskrapen vill jag se nästa säsong. :tummenupp

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...