vart får man tag på de här kattfilmerna?

Hur kul är det för dem att bara titta men inte kunna jaga?

FeeBee skrev:
Tydligen så verkar det ju gilla det, vare sig det kan ta fåglarna eller inte... :7peta

Tydligen tycker de det är kul, frågan är hur bra det är för dem att bara se men inte få chansen att jaga.

Bra om det funkar, då hade jag kunnat köpa en till mina små monster. Fast vill de leka så leker de med varandra. Jag tycker det är snällare mot katten att ha en kompis att leka med, särskilt om man är borta mycket.

Emmi skrev:
Tydligen tycker de det är kul, frågan är hur bra det är för dem att bara se men inte få chansen att jaga.

Bra om det funkar, då hade jag kunnat köpa en till mina små monster. Fast vill de leka så leker de med varandra. Jag tycker det är snällare mot katten att ha en kompis att leka med, särskilt om man är borta mycket.

Tänk om ni tjejer kunde tänka lika mycket på oss killar.... :(

Hur kul är det för oss att se men inte få "jaga"!? Har ni någonsin tänkt på det? :7peta

Biturbo skrev:
Tänk om ni tjejer kunde tänka lika mycket på oss killar.... :(

Hur kul är det för oss att se men inte få "jaga"!? Har ni någonsin tänkt på det? :7peta

Tycker ni jagar jättemycket, sällan ni lyckas bara. :D Tror ni får slipa lite på er jaktteknik. :7peta :hihi

Emmi skrev:
Tycker ni jagar jättemycket, sällan ni lyckas bara. :D Tror ni får slipa lite på er jaktteknik. :7peta :hihi

Men..

Det är alltså sååå synd om katten som bara får se men inte röra!?
Men det är rätt åt oss killar? Har jag förstått det hela rätt då? :va

Tjejer är av naturen onda.... :fatta!

Biturbo skrev:
Men..

Det är alltså sååå synd om katten som bara får se men inte röra!?
Men det är rätt åt oss killar? Har jag förstått det hela rätt då? :va

Tjejer är av naturen onda.... :fatta!

Så är det! :tungan

Emmi skrev:

Vet inte varför det inte skulle vara bra.

Skulle INTE behövas till min vilde jag har hemma, han jagar ALLT. Hade jag satt igång en sån film hade han förmodligen rivit hela rummet... :död

Biturbo skrev:
Ahaa! Vill oxå va katt!

Alltså.. Om jag börjar slicka mig själv, skaffar mask och dödar samt äter smådjur får jag knulla oftare då? :yoparty

Det beror på vem/vad du vill knulla.... :7peta

Biturbo skrev:
Nu ska vi väl inte börja generalisera!

Nej just det, för jag hade ju inte generaliserat alls om jag hade svarat: Ja, du får knulla MYCKET mer då..! :rolleyes:

Biturbo skrev:
Ahaa! Vill oxå va katt!

Alltså.. Om jag börjar slicka mig själv, skaffar mask och dödar samt äter smådjur får jag knulla oftare då? :yoparty

hahahaha fy fan va rätt!!! bra där... Håller även med ditt tidigare resonemang! Lite dubbel moral där ifrån tjejfronten! :yoparty

rozen skrev:
hahahaha fy fan va rätt!!! bra där... Håller även med ditt tidigare resonemang! Lite dubbel moral där ifrån tjejfronten! :yoparty
Varför dubbelmoral?
Vem har sagt att katter får knulla mer då..?! :va

Det var hans egen slutsats att han borde få mer sex om han slickade sig själv..

Äh dom tycker säkert det är skoj att titta på tv´n.
Dom väljer ju själva och kan ju gå därifrån om det inte intresserar.

Min ena kisse brukar sitta och glo på burken men tröttnar rätt fort.
Dock sitter han då inte och tuggar fradga eller vad han nu gör när han tittar genom fönstret på fåglar.

Sitter och letar efter de där filmerna för nedladdning, men hittar inget.
Skulle nån hitta dom kan ni väl posta nåt här ?

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år