Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Emmi skrev:Hur kul är det för dem att bara titta men inte kunna jaga?

FeeBee skrev:Tydligen så verkar det ju gilla det, vare sig det kan ta fåglarna eller inte...![]()
Emmi skrev:Tydligen tycker de det är kul, frågan är hur bra det är för dem att bara se men inte få chansen att jaga.
Bra om det funkar, då hade jag kunnat köpa en till mina små monster. Fast vill de leka så leker de med varandra. Jag tycker det är snällare mot katten att ha en kompis att leka med, särskilt om man är borta mycket.

Biturbo skrev:Tänk om ni tjejer kunde tänka lika mycket på oss killar....![]()
Hur kul är det för oss att se men inte få "jaga"!? Har ni någonsin tänkt på det?![]()

Emmi skrev:Tycker ni jagar jättemycket, sällan ni lyckas bara.Tror ni får slipa lite på er jaktteknik.
![]()
![]()

Biturbo skrev:Men..
Det är alltså sååå synd om katten som bara får se men inte röra!?
Men det är rätt åt oss killar? Har jag förstått det hela rätt då?
Tjejer är av naturen onda....![]()

Emmi skrev:Tydligen tycker de det är kul, frågan är hur bra det är för dem att bara se men inte få chansen att jaga.
Bra om det funkar, då hade jag kunnat köpa en till mina små monster. Fast vill de leka så leker de med varandra. Jag tycker det är snällare mot katten att ha en kompis att leka med, särskilt om man är borta mycket.

FeeBee skrev:Så är det!![]()

Biturbo skrev:Ahaa! Vill oxå va katt!
Alltså.. Om jag börjar slicka mig själv, skaffar mask och dödar samt äter smådjur får jag knulla oftare då?![]()

FeeBee skrev:Det beror på vem/vad du vill knulla....![]()
Biturbo skrev:Nu ska vi väl inte börja generalisera!
FeeBee skrev:Nej just det, för jag hade ju inte generaliserat alls om jag hade svarat: Ja, du får knulla MYCKET mer då..!![]()
Biturbo skrev:Ahaa! Vill oxå va katt!
Alltså.. Om jag börjar slicka mig själv, skaffar mask och dödar samt äter smådjur får jag knulla oftare då?![]()

Varför dubbelmoral?rozen skrev:hahahaha fy fan va rätt!!! bra där... Håller även med ditt tidigare resonemang! Lite dubbel moral där ifrån tjejfronten!![]()
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |