Har en fråga, de va ingen som svarade på styling forumet, så ja tänkte testa här. Är det någon som vet vart man kan få tag på skumgummit som man gör sittdynan av på racehojarna? Finns det någonstans på nätet? eller någon affär i göteborgsområdet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för du bara frågade för typ 2 timmar sen.Showtime skrev:Har en fråga, de va ingen som svarade på styling forumet, så ja tänkte testa här...
Liggunderlag från ÖB är helt okbjörn.e skrev:Jag kör med liggunderlag, men det kanske inte passar din fina hoj![]()
björn
Abo skrev:
Vad kör du med för lim?björn.e skrev:Jag kör med liggunderlag, men det kanske inte passar din fina hoj![]()
Vi använde spraylim eller vanligt kontaktlim och det har hållt kanonbrasandstream skrev:Vad kör du med för lim?
Det går också bra att använda mattejp, det gör jag och det sitter bra. Fördelen är att man kan ta bort dynan och återanvända den om kutsen ska lackas.sandstream skrev:Vad kör du med för lim?
Du kommer att sitta obekvämare och känna bättre vad som händer i chassit.norrlansguld skrev:Jag har två bakdelar att välja på inför sommaren.
En med skumgummi och en med originalsadel.
Har förstått det som att man ska känna bättre vad som händer i chassit med den tunnare, men är det så i praktiken för en rookie, eller kommer jag mest att sitta obekvämare?
samuel w skrev:Du kommer att sitta obekvämare och känna bättre vad som händer i chassit.![]()
Använd båda. Racing seat när du kör på bana och original om du även skall köra på gata med hojen.norrlansguld skrev:Jag har två bakdelar att välja på inför sommaren.
En med skumgummi och en med originalsadel.
Har förstått det som att man ska känna bättre vad som händer i chassit med den tunnare, men är det så i praktiken för en rookie, eller kommer jag mest att sitta obekvämare?
Det beror på vem du frågar. Jag har typiskt överkänsliga nervändar som hamrar på stora klockan för minsta lilla. Andra är helt avtrubbade och skulle inte märka om man drog ner mössan över ögonen på dem. Jag tycker skillnaden är stor.norrlansguld skrev:Känner du någon skillnad?
KennethN skrev:Använd båda. Racing seat när du kör på bana och original om du även skall köra på gata med hojen.
Javisst gör man det, och jag har aldrig märkt av att det är obekvämt när man kör egentligen, kan väl tänkas om man kör endurance eller nåt.norrlansguld skrev:Känner du någon skillnad?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |