Vart är 125 och 250 störst?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Stiggy blev 9:a i AUS och inte f*n såg man honom för det!Så om man vill synas på Eurosport så krävs det bra resultat,begriper du nu? :fatta! :pannkyss

Tc skrev:
Stiggy blev 9:a i AUS och inte f*n såg man honom för det!Så om man vill synas på Eurosport så krävs det bra resultat,begriper du nu? :fatta! :pannkyss
Ja, femtielva inlägg senare förstår jag vad du menar :D
Skriv det direkt nästa gång :7peta :pannkyss

oFFkeFF skrev:
Kan ju hålla med om att det kanske inte är så mycket sladdar i 125, men kurvhastigheterna tilltalar mig.

Jag stod flaggvakt i Ejeskurvan på ett Bike-Events i somras. Jisess vad 125r hojarna öste i den kurvan. Det kändes som om de andra stod still, klart grymt.

Chris Ash skrev:
Har du vaknat till liv nu igen? Hur kändes det att se mitt bakhjul på Knutstorp? :D

Bäst du vänjer dig..... :arsele

Allvarligt talat, har du köpt Kilanders hoj än?

jag har en bra ursäkt för det....

ja den står hemma med öhlins gaffel m.m.

Nyteknik skrev:
Ännu en ny förare i 250 nästa år?

Björn Kilander 125:a är det han köpt.

Anders som kör 250 stavar sitt efternamn Kihlander.

Mad Moose skrev:
Jag stod flaggvakt i Ejeskurvan på ett Bike-Events i somras. Jisess vad 125r hojarna öste i den kurvan. Det kändes som om de andra stod still, klart grymt.

De är sepesnabbast i stort sett i alla kurvor. Håkan körde ju KGA på 1.09.7 med sin tunga lekamen på en 125'a.
När Miinin kör 1.07.3 med sådär 120hk mer, så inser man ju vart 125'an tar in tiden.

På BikeWeek låg jag bakom Ulrik Hasager ner för rakan och blev grymt imponerad när han duttade till bromsen strax efter 50 m skylten och körde genom Trösen med vad som upplevdes som oförändrad fart.....

Dom förarna som är störst och mest populära av GP-förarna i Spanien är Xaus, Pedrosa, Elias och Lorenzo. Checa och Sete kommer längre ner på vilka som Spaniorerna gillar, trots att dom är Spaniorer och kör i största klassen. Rossi är mer populär än Sete trots att han är Italienare.

*/ ?>
Back