Varningstecken på ålder!

Hon är trött på dig och försöker bara rädda förhållandet..

I vilket fall så är du körd..

Hmmm, om det vore som du säger så är det ju jävligt dumt att tjata på mig istället för att ge sig ut och leta efter en ny riddare?
Som du säger så är jag körd hur jag än gör. Jaja, nu börjar jag bli lite halvt stirrig efter att tjejen slutade med pillren för 2 månader sedan så antingen börjar jag göra barn igen eller så får jag fortsätta med hiphop-brallor.

Lider med dig.......jag vet precis hur det käns!

Hur gjorde du då? Lyckades du undkomma små elaka dvärgar eller skjöt du dig själv i foten?

Last edited:
När man på restauranger kommer på sig själv med att beställa halstrad röding istället för grillade kötträtter med b-sås.

När man färgar håret i klimakterie henna, när man tittar på tjejer som skulle kunna vara ens barn:hihi.

När man kör sporthoj fast man är närmare 50 än 35 :rolleyes:

Hur gjorde du då? Lyckades du undkomma små elaka dvärgar eller skjöt du dig själv i foten?

Jag kastrerade mig själv med kökskniven :tummenupp

...nä tjejen insåg att hon skulle utbilda sig och studera i 2 år sp lite tid köptes där. Men hon går ut nu till sommaren så jag får se vad jag hittar på då!!

Sett ett tecken...

Faaaan.....jag börjar verkligen bli gammal.....hojförsäkringen blir billigare !!

Jag kastrerade mig själv med kökskniven :tummenupp

...nä tjejen insåg att hon skulle utbilda sig och studera i 2 år sp lite tid köptes där. Men hon går ut nu till sommaren så jag får se vad jag hittar på då!!

Hmm, jag har inget att skylla på alls egentligen. Hon har pluggat klart och jobbar med det hon är utbildad till och vill ha unge innan hon startar eget.
Jaja, man får väl inse att det finns annat viktigt här i livet än pengar och leksaker men jag hade åtminstone räknat med att vara 30+ när jag skulle förstå det :gråta
Får väl återkomma när jag behöver tips om hur man byter blöja eller dylikt. Det borde jag iofs kunna förhandla bort. "Älskling, du vill ju ha barn och jag går med på det om jag slipper blöjbyten" :gnissla
Btw, hur gör man för att få tvillingar? Nån speciell teknik? Hon vill ha två ungar men jag vill inte vara småbarns-far mer än en gång tack.

Nu känner jag mig gammal på riktigt!

Back