Varningstecken på ålder!

MR R6™

Alla andra är dumma i huvudet!
Gick med
11 Apr 2004
Hoj
Ktm 450 exc
Jag har börjat uppmärksamma några små saker som får mig att misstänka att även jag åldras!

-behöver raka mig oftare än 2 ggr i månaden
-är redan trött kl 22( och somnar i soffan)
-har lyckats hålla en blomma i liv i mer än ett år
-börjar tycka att det var bättre för
-blue ray, va fan e de?
-börjar bli fet för att man inte orkar träna lika mycket
-kaffe är ju lite gott ändå

Känner ni igen er????

Last edited:
-Man orkar inte med festandet lika bra (men försöker tappert)
-Man kan säga "för 10 (15, 20) år sedan" om saker

Äh, det är bara siffror =)
Jag kommer aldrig att bli gammal :tummenupp

Man kollar födelseår i trådskaparens profil och tycker att den lille plutten ska väl inte klaga... :rolleyes:

Gråa hår,
En konstig kumminarom,
Inväxta klövar.

Rakningen har ju fått öka lite oftare, annars är man minst lika galen&cool som innan.
Att man blir fet är för att man inte cyklar eller går till skolan längre och skall man ner till stan kör man bil såklart för det är ballare och man träffar inte polarna som svikit hockeyträningen sen länge längre på kvällarna(på träningen då alltså) så då går man helt enkelt inte heller mer dit.
Man blir bara fetare för att man inte rör på sig lika mycket men äter gärna mer... inte för att man lägger till en siffra på åldern.

Rör på er.

Jag känner mej inte så gammal än..
Det är väl mest de är "så här går det med ditt pensionssparande-papperna" som dimper ner i lådan ibland som får en att känna sej till åldern kommen, även om jag inte är gammal nånstans.

Jag känner mej inte så gammal än..
Det är väl mest de är "så här går det med ditt pensionssparande-papperna" som dimper ner i lådan ibland som får en att känna sej till åldern kommen, även om jag inte är gammal nånstans.

...såg precis att du bor nästan vid mig!

Enda gången jag känner mig gammal är när ungarna kommer och frågar: "Hur va det när du var liten??"

Fördelen med att ha en gammal karl är att jag alltid kan känna mig ung.... :D :tummenupp

...såg precis att du bor nästan vid mig!

Jaså, om jag bor nästan vid dej, var bor du då? :tungan

Enda gången jag känner mig gammal är när ungarna kommer och frågar: "Hur va det när du var liten??"

Fördelen med att ha en gammal karl är att jag alltid kan känna mig ung.... :D :tummenupp

Haha ja, en sån kommentar lär ju få en att känna sej till åldern kommen! =)

Last edited:
va yngre än mig o kille o inte veta va blue ray är *skärpning* :såjaponken

:pannkyss

:gnissla snart 30 för bövelen men så länge man får visa leg på systemet och får frågan om man är ungdom när man åker buss och tåg så är jag nöjd

så sant så...

är gabor född -32 * :ajjabajja kia *gubbrov*

:rolleyes:

Last edited:
Man känner sig mindre som stålmannen och mer som grandpa Simpson.
Man är bara odödlig tills man fyller trettio.

Men.

Man slutar inte leka för att man blir gammal.
Man blir gammal för att man slutar leka.

Eller som en kompis sade när han gick i pension:
"Skönt. Nu hinner man tänka på vad man skall bli när man blir stor!"

Man slutar inte leka för att man blir gammal.
Man blir gammal för att man slutar leka.

En äldre herre jag var ute och åkte bil med en vinter la på världens fetingställ genom en låååång mjuk böj med sin Mercedes och sa:

Den dag jag slutar tycka att det där är roligt, ta av mig körkortet och skjutsa mig till ålderdomshemmet...

Back