Varning utfärdas!

det är ju en svensk film, va fan tror du?

men det finns (som alltid) ett undantag... "7 Miljonärer" är en riktigt bra och rolig svensk film, t.o.m. två bilar sprängs upp (snyggt och rejält). mycket humor och lite mystisk mord :)

Kan även jag varna för denna film då jag och tjejen såg den i förrgår.
Det produceras BARA skit i Sverige när det gäller film, så är det. Så min varning lyder; Kolla aldrig på en svensk film, inte ens om du har laddat hem den! :mad:
Ju mer skattemedel filmen erhållit - ju sämre...
Den omtalade filmen har fått en del, ja....
Finns en svensk film som totalt hade 68 betalande besökare. (tror jag det var eller 28..?) Gjord av en av de "stora" hyllade svenska regissörerna som aldrig någonsin gjort en publikfilm.. Har självklart visats i TV!
Den finansierades med skattemedel, vad annars...
"Kultur" i Sverige, det är en j-a lekstuga för misslyckade existenser.
I övrigt delar jag åsikterna i citatet ovan.

Såg precis den svenska filmen "Allt om min buske".
Jag vet inte om jag behöver göra mer än att varna er för den.

Sikken sketrulle rent ut sagt!

Mvh Bobby

Den kan inte vara sämre än "Gryningsland", och det trots att Persbrandt visar snoppen. :hihi

Den kan inte vara sämre än "Gryningsland", och det trots att Persbrandt visar snoppen. :hihi

Den har jag inte sett, är väl för ung. Hade kanske uppskattat "Allt om min buske" också om jag hade "varit med om lite mer". Sen vet jag inte om jag hade velat se Persbrandts snopp heller.

Nej tacka vet jag Sällskapsresorna! Inte Hälsoresan dock, den sög. Men 2:an i skärgården kan jag se hur många gånger som helst! Kan säkert alla repliker i den med, men vad gör det!?
I de filmerna kan man verkligen känna igen folk och deras agerande, vissa säger "dumma danskar", ibland får man faktiskt säga "dumma svenskar".

2999935 Ju mer skattemedel filmen erhållit - ju sämre...
Den omtalade filmen har fått en del, ja....
Finns en svensk film som totalt hade 68 betalande besökare. (tror jag det var eller 28..?) Gjord av en av de "stora" hyllade svenska regissörerna som aldrig någonsin gjort en publikfilm.. Har självklart visats i TV!
Den finansierades med skattemedel, vad annars...
"Kultur" i Sverige, det är en j-a lekstuga för misslyckade existenser.
I övrigt delar jag åsikterna i citatet ovan.
Vilken film är det? :hihi

3002542 iofs gamla jönsson-ligan vart ju kul , "nu ska misse bada!!" :D
Jo, dom gamla Jönssonligan filmerna är bra! :)

Last edited:
Svensk film är verkligen urusel nu för tiden! Speciellt filmer som man vill kalla action haha så jävla dåliga! Livvakterna är ju bara för patetisk.

Då bör du isf kolla på orginalet bland de svenska våldsfilmerna: SÖKARNA :tummenupp fan den kollade man på när man va låångt under tillåten ålder hehe
Ganska intressant: "Sökarna 2: Återkomsten" är billigare på cdon än "Sökarna".

För övrigt så är "Smala Sussie" den bästa svenska filmen någonsin.

Tycker nog att ett par av filmerna om vår egen "james bond" i coq rouge t.ex e ganska hyfsade i actiongenren.Sen har vi ju ett par riktigt bra "svenska" filmer som vår egen lasse hallström producerat/regiserat.Fast så mycket svenskt känns det ju inte med en hollywoodproduktion kanske.

Vilken film är det? :hihi
Återkommer i frågan - hoppas jag.
Bille August - stor hyllad "konstnärlig" regissör från Danmark har ju slarvat bort fyra miljoner på ingenting.
Han fick denna runda summa för att göra manus till HC Andersens saga om "Kejsarens nya kläder".
Läget är nu: inget manus finns, inga pengar är kvar.
Han är ett strålande politikerämne. :D :D :D
Finns en god orsak till att 99.5% av kulturpersonligheterna är vänsterfolk som lever på andras pengar.

Noll Tollerans & Livvakterna var riktigt bra tyckte jag...
Liam Norbergs comeback var inget annat än underhållade...på fel sätt.

Nej väck Brunnberg , Ekman , & Gustavsson, det är fanimej dags att väcka Jönsson Ligan en sista gång!!

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!