VARNING: sport-traktor.com :D

chevafantast

www.nj-racing.com
Gick med
18 Jun 2003
Hoj
Kawasaki AR 125 -83
Tog en bild på traktorn igår, tycker själv att den vart ganska lyckad... (inte epan, bilden!)
(Ja, jag åker epa och hänger på sporthoj!)

Bifogat

• PICT001322552.jpg
    PICT001322552.jpg
    35.7 KB · Visningar: 245
Hade en okapad Merca 190e med 16v pkt runt om o lite skit som a-traktor jag.. några vänners gamla a-traktorer, BMW 525 e34 -91, 740 tic med b230ft på 200hk.. , 142 med b21et, 740 16v mm.mm. .. alla okapade med enkel låda osv.. förstår inte varför man åker duett när det finns så mkt annat? :3freak Komfort och väghållning i en duett är ju helt åt skogen.. men iofs lätt att säta fart på rakt fram tack vare den låga vikten men endå...

Fredrick skrev:
Hade en okapad Merca 190e med 16v pkt runt om o lite skit som a-traktor jag.. några vänners gamla a-traktorer, BMW 525 e34 -91, 740 tic med b230ft på 200hk.. , 142 med b21et, 740 16v mm.mm. .. alla okapade med enkel låda osv.. förstår inte varför man åker duett när det finns så mkt annat? :3freak Komfort och väghållning i en duett är ju helt åt skogen.. men iofs lätt att säta fart på rakt fram tack vare den låga vikten men endå...
Vem bryr sig om komfort i 30 blås? Duetter är ju nästan kulturminnen.

Fredrick skrev:

Jag åker duett av den enkla anledningen att den var gratis! ;)

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen