Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Rigge skrev:2 lysen och en Duettgrill är allt jag ser...
Komfort och väghållning i en duett är ju helt åt skogen.. men iofs lätt att säta fart på rakt fram tack vare den låga vikten men endå...Vem bryr sig om komfort i 30 blås? Duetter är ju nästan kulturminnen.Fredrick skrev:Hade en okapad Merca 190e med 16v pkt runt om o lite skit som a-traktor jag.. några vänners gamla a-traktorer, BMW 525 e34 -91, 740 tic med b230ft på 200hk.. , 142 med b21et, 740 16v mm.mm. .. alla okapade med enkel låda osv.. förstår inte varför man åker duett när det finns så mkt annat?Komfort och väghållning i en duett är ju helt åt skogen.. men iofs lätt att säta fart på rakt fram tack vare den låga vikten men endå...
Fredrick skrev:Hade en okapad Merca 190e med 16v pkt runt om o lite skit som a-traktor jag.. några vänners gamla a-traktorer, BMW 525 e34 -91, 740 tic med b230ft på 200hk.. , 142 med b21et, 740 16v mm.mm. .. alla okapade med enkel låda osv.. förstår inte varför man åker duett när det finns så mkt annat?Komfort och väghållning i en duett är ju helt åt skogen.. men iofs lätt att säta fart på rakt fram tack vare den låga vikten men endå...
Rigge skrev:2 lysen och en Duettgrill är allt jag ser...
http://www2.blocket.se/view/1531727.htm?l=0&c=1&city=0
Här är en A-truck me lite stajl på![]()
... farsan har en sån fast 97a... inte epa då...|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride