Varning: Hastighetsövervakningsoffensiv!!

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Kawasaki ER6n -06
Det ryktades om att det skulle vara en offensiv denna veckan och nästa!!
Och jag lyckades med konststycket att luras i fördärvet att köra om en Civilpolis på Röd BMW igår efter jobbet :kocko ... det kostade mig 1600 kr!!! :mad:
 
RwE skrev:
Det ryktades om att det skulle vara en offensiv denna veckan och nästa!!
Och jag lyckades med konststycket att luras i fördärvet att köra om en Civilpolis på Röd BMW igår efter jobbet :kocko ... det kostade mig 1600 kr!!! :mad:

Nej nej, du har missuppfattat det hela, 1 600 kr är skatten man måste betala staten för att man har en så snygg hoj... sorry :tungan

Twin rules :rock
 
RwE skrev:
Det ryktades om att det skulle vara en offensiv denna veckan och nästa!!
Och jag lyckades med konststycket att luras i fördärvet att köra om en Civilpolis på Röd BMW igår efter jobbet :kocko ... det kostade mig 1600 kr!!! :mad:

www.tagen.se

Anmäl dig... Det ÄR värt det...
 
akora skrev:
Nej nej, du har missuppfattat det hela, 1 600 kr är skatten man måste betala staten för att man har en så snygg hoj... sorry :tungan

Twin rules :rock

aha.... Mycket bättre sätt att se på saken... TACK!!!

:banana :banana :rofl :rofl :banana :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top