Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rally_KAlle skrev:Är det nån som kan tanka uppdateringar från windows grejen där? Han kollar vad ja ska ha, men det laddas inte hem nåt

Acrid skrev:
funkar skitbra för mej iaf,har räddat mej ett antal gångerfluppen skrev:men...jag har ju redan Norton Antivirus....det e la okej ??
Javisstfluppen skrev:men...jag har ju redan Norton Antivirus....det e la okej ??
Sergeant skrev:Gäller detta bara Windows XP?
Vad kan hända med oss som har gamla 98:an![]()
![]()
Stort tackNicke skrev:Kolla här i tråden och på www.symantec.com - det finns till och med en "tool" för att ta bort just den här masken som man kan ladda ner som gör jobbet åt en.
Haha - jag fick just ett abuse-mail från BoStream. Nån hade anmält att jag försökte göra intrång. Fick masken igår kväll och fixade det igår också.
nu funka länkar och outlook igen, frågan är bara hur länge Dee_cati skrev:Norton har tydligen inte hjälpt alla om man inte hade den där fixenHos mig hjälpte det föga
![]()

fluppen skrev:"worm has not been found on your computer" men jag HAR viruset ju, för datorn startar om och hänger sig.
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |