VARNING! för parkeringen vid A31

Ligatus

Flyter på botten
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
crf 450
parkeringen på väg A31 (tyskland) mellan avfart 29 o 30... stannade där för o sova skulle lasta en bil i närheten av epe dagen efter! satt o kolla på tv o prata i telefon.. där stod en man i 30 års åldern.. han gick några svängar runt lastbilen, tänkte att han kolla på bilarna jag hade med. men sen stod han framför lastbilen i ca 20 min.. :va hade rutan öppen då han kliver fram o säger någe. svarar: -only english! då han tittar på mej o stoppar tummen i munnen o drar fram o tillbaka! NO NO NO fick jag fram.. han förklara att folk som stanna där bruka vilja ha sånt.. jag drog igång lastbilen o drog iväg fort som få!! den natten sov man inte mycke...
så åker ni där, stanna bara om ni vill tjäna lite extra pengar! :pannkyss

Tyskland är ett lustigt land.

Från flyplatsen Franfurt hann (Ryan air) riktning söder ut längs med Authobahn står en husbil med en tant i ,husbilen är smyckad med röda lampor och spetsgardiner.

En rullande bordell.

Långa farbron skrev:
Tyskland är ett lustigt land.

Från flyplatsen Franfurt hann (Ryan air) riktning söder ut längs med Authobahn står en husbil med en tant i ,husbilen är smyckad med röda lampor och spetsgardiner.

En rullande bordell.

Men det kan man väl bara veta om man vatt inne på den va? :D

;)

Zee skrev:
Men det kan man väl bara veta om man vatt inne på den va? :D

;)

Nej men min slutledningsförmåga säger mig att en husbil mitt i ingestanns med röd porrbelysning och en tant i BH i framsätet inte ens i tyskland är normalt :hihi

Långa farbron skrev:
Nej men min slutledningsförmåga säger mig att en husbil mitt i ingestanns med röd porrbelysning och en tant i BH i framsätet inte ens i tyskland är normalt :hihi

nej de e inte normalt.. en kompis va inne i en sån för o säga till att hon hade glömt parkeringsljuset på.. när han gick därifrån insåg han va de va för nån bil o va de bettyde.. :rofl

Ligatus skrev:
nej de e inte normalt.. en kompis va inne i en sån för o säga till att hon hade glömt parkeringsljuset på.. när han gick därifrån insåg han va de va för nån bil o va de bettyde.. :rofl

Surt om snutat haffat honom preciiiis när han knackade på...

-"Nej, men jag skulle bara tipsa om att de glömt p-ljuset på"..

-"Yeah? Well, we get that a lot. Tell it to the judge, punk.".

:hihi

Ligatus skrev:
parkeringen på väg A31 (tyskland) mellan avfart 29 o 30... stannade där för o sova skulle lasta en bil i närheten av epe dagen efter! satt o kolla på tv o prata i telefon.. där stod en man i 30 års åldern.. han gick några svängar runt lastbilen, tänkte att han kolla på bilarna jag hade med. men sen stod han framför lastbilen i ca 20 min.. :va hade rutan öppen då han kliver fram o säger någe. svarar: -only english! då han tittar på mej o stoppar tummen i munnen o drar fram o tillbaka! NO NO NO fick jag fram.. han förklara att folk som stanna där bruka vilja ha sånt.. jag drog igång lastbilen o drog iväg fort som få!! den natten sov man inte mycke...
Av nån anledning så kom jag o tänka på "Den där Mary" .... Det är väl i den filmen han stannar vid en rastplats för att pissa, när snuten tar han med brallorna nere.....Eller va det "Släkten är värst" :va

Ligatus skrev:

Hur var det nu? Ville han ha en tjänst eller ville han sälja en tjänst :va

Kawwa skrev:
Hur var det nu? Ville han ha en tjänst eller ville han sälja en tjänst :va

vet inte... men de brukar kunna betala för o göra det oxå... hade inte tid o fråga! men blicken han gav mej då han hade tummen i munnen glömmer man inte :gnissla

Ähh, ner med brallorna och försök att inte tänka på att det är skäggstubb som skaver mot dina kulor.;)

Ligatus skrev:
vet inte... men de brukar kunna betala för o göra det oxå... hade inte tid o fråga! men blicken han gav mej då han hade tummen i munnen glömmer man inte :gnissla

Jag som trodde att han körde in tummen i din mun. :va :confused:

Zee skrev:
Surt om snutat haffat honom preciiiis när han knackade på...

-"Nej, men jag skulle bara tipsa om att de glömt p-ljuset på"..

-"Yeah? Well, we get that a lot. Tell it to the judge, punk.".

:hihi

jag är ganska övertygad om att inte är olagligt i tyskland.
mins jag inte helt fel så är väl sverige ett av dom få länder i europa där det är helt olagligt

ozto skrev:
jag är ganska övertygad om att inte är olagligt i tyskland.
mins jag inte helt fel så är väl sverige ett av dom få länder i europa där det är helt olagligt

Det är inte olagligt att bedriva bordellverksamhet på parkeringsplatser i Tyskland alltså? Det var nyheter för mig iaf.

M.G.F skrev:
Jag som trodde att han körde in tummen i din mun. :va :confused:

nej så mysigt blev de aldrig för honom.. då hade han antaglien fått ett basebollsträ (alltid ett med) över munnen :fatta! :död

Zee skrev:
Det är inte olagligt att bedriva bordellverksamhet på parkeringsplatser i Tyskland alltså? Det var nyheter för mig iaf.

det jag menade var att sexköp inte är olagligt i tyskland.... det var väl det som jag skrev, om han som knackade på skulle bli tagen av polisen.

sen om tanten i husvagnen får stå där o sälja sex har jag inte en aning om o det är nog möjligt att hon inte får

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman