VARNING! för parkeringen vid A31

Ligatus

Flyter på botten
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
crf 450
parkeringen på väg A31 (tyskland) mellan avfart 29 o 30... stannade där för o sova skulle lasta en bil i närheten av epe dagen efter! satt o kolla på tv o prata i telefon.. där stod en man i 30 års åldern.. han gick några svängar runt lastbilen, tänkte att han kolla på bilarna jag hade med. men sen stod han framför lastbilen i ca 20 min.. :va hade rutan öppen då han kliver fram o säger någe. svarar: -only english! då han tittar på mej o stoppar tummen i munnen o drar fram o tillbaka! NO NO NO fick jag fram.. han förklara att folk som stanna där bruka vilja ha sånt.. jag drog igång lastbilen o drog iväg fort som få!! den natten sov man inte mycke...
så åker ni där, stanna bara om ni vill tjäna lite extra pengar! :pannkyss

Tyskland är ett lustigt land.

Från flyplatsen Franfurt hann (Ryan air) riktning söder ut längs med Authobahn står en husbil med en tant i ,husbilen är smyckad med röda lampor och spetsgardiner.

En rullande bordell.

Långa farbron skrev:
Tyskland är ett lustigt land.

Från flyplatsen Franfurt hann (Ryan air) riktning söder ut längs med Authobahn står en husbil med en tant i ,husbilen är smyckad med röda lampor och spetsgardiner.

En rullande bordell.

Men det kan man väl bara veta om man vatt inne på den va? :D

;)

Zee skrev:
Men det kan man väl bara veta om man vatt inne på den va? :D

;)

Nej men min slutledningsförmåga säger mig att en husbil mitt i ingestanns med röd porrbelysning och en tant i BH i framsätet inte ens i tyskland är normalt :hihi

Långa farbron skrev:
Nej men min slutledningsförmåga säger mig att en husbil mitt i ingestanns med röd porrbelysning och en tant i BH i framsätet inte ens i tyskland är normalt :hihi

nej de e inte normalt.. en kompis va inne i en sån för o säga till att hon hade glömt parkeringsljuset på.. när han gick därifrån insåg han va de va för nån bil o va de bettyde.. :rofl

Ligatus skrev:
nej de e inte normalt.. en kompis va inne i en sån för o säga till att hon hade glömt parkeringsljuset på.. när han gick därifrån insåg han va de va för nån bil o va de bettyde.. :rofl

Surt om snutat haffat honom preciiiis när han knackade på...

-"Nej, men jag skulle bara tipsa om att de glömt p-ljuset på"..

-"Yeah? Well, we get that a lot. Tell it to the judge, punk.".

:hihi

Ligatus skrev:
parkeringen på väg A31 (tyskland) mellan avfart 29 o 30... stannade där för o sova skulle lasta en bil i närheten av epe dagen efter! satt o kolla på tv o prata i telefon.. där stod en man i 30 års åldern.. han gick några svängar runt lastbilen, tänkte att han kolla på bilarna jag hade med. men sen stod han framför lastbilen i ca 20 min.. :va hade rutan öppen då han kliver fram o säger någe. svarar: -only english! då han tittar på mej o stoppar tummen i munnen o drar fram o tillbaka! NO NO NO fick jag fram.. han förklara att folk som stanna där bruka vilja ha sånt.. jag drog igång lastbilen o drog iväg fort som få!! den natten sov man inte mycke...
Av nån anledning så kom jag o tänka på "Den där Mary" .... Det är väl i den filmen han stannar vid en rastplats för att pissa, när snuten tar han med brallorna nere.....Eller va det "Släkten är värst" :va

Ligatus skrev:

Hur var det nu? Ville han ha en tjänst eller ville han sälja en tjänst :va

Kawwa skrev:
Hur var det nu? Ville han ha en tjänst eller ville han sälja en tjänst :va

vet inte... men de brukar kunna betala för o göra det oxå... hade inte tid o fråga! men blicken han gav mej då han hade tummen i munnen glömmer man inte :gnissla

Ähh, ner med brallorna och försök att inte tänka på att det är skäggstubb som skaver mot dina kulor.;)

Ligatus skrev:
vet inte... men de brukar kunna betala för o göra det oxå... hade inte tid o fråga! men blicken han gav mej då han hade tummen i munnen glömmer man inte :gnissla

Jag som trodde att han körde in tummen i din mun. :va :confused:

Zee skrev:
Surt om snutat haffat honom preciiiis när han knackade på...

-"Nej, men jag skulle bara tipsa om att de glömt p-ljuset på"..

-"Yeah? Well, we get that a lot. Tell it to the judge, punk.".

:hihi

jag är ganska övertygad om att inte är olagligt i tyskland.
mins jag inte helt fel så är väl sverige ett av dom få länder i europa där det är helt olagligt

ozto skrev:
jag är ganska övertygad om att inte är olagligt i tyskland.
mins jag inte helt fel så är väl sverige ett av dom få länder i europa där det är helt olagligt

Det är inte olagligt att bedriva bordellverksamhet på parkeringsplatser i Tyskland alltså? Det var nyheter för mig iaf.

M.G.F skrev:
Jag som trodde att han körde in tummen i din mun. :va :confused:

nej så mysigt blev de aldrig för honom.. då hade han antaglien fått ett basebollsträ (alltid ett med) över munnen :fatta! :död

Zee skrev:
Det är inte olagligt att bedriva bordellverksamhet på parkeringsplatser i Tyskland alltså? Det var nyheter för mig iaf.

det jag menade var att sexköp inte är olagligt i tyskland.... det var väl det som jag skrev, om han som knackade på skulle bli tagen av polisen.

sen om tanten i husvagnen får stå där o sälja sex har jag inte en aning om o det är nog möjligt att hon inte får

Back