Varning för oseriösa köpare!!!!!

gurra snurra skrev:
Det gnälls över allt den har slitna däck varvar inte ut på 5 vxl
Jag tycker det är synd om AVA och Carlbarks.
Det finn minst 10883889 nöjda kunder som gjort affärer där.
Jag köpte för många år sen en suzuki dr650 på AVA och var mycket nöjd med AVA-MC.
Innan köpet fick jag låna hojen över helgen sen en månad efter köpet började den wobbla som en jävla orm ja vad tror ni just det pyspunka fuck fuck.
AVA kom ut till vaxholm och hämtade hojen och nytt däck fick jag samma dag.
DET KALLAR JAG SERVICE.ELLER???????????????????????????????????????

Om de sen e några kverulanter som aldrig blir nöjda rek dom att åka nånannastans :7peta MC BUTIKEN SOMEWERE ELSE ÄR BRA

Nej nej Gurra, Varför använder du den där fula bilden på mej när jag sitter på den där motorcyckeln? :) Ska du inte komma till mej och hälsa på snart. :) Min pojkvän är borta i England nästa vecka. :) Kan du inte komma då SNÄLLA. Längtar efter att knåda och så där :)

No Limit....kan bara instämma i allt det du sagt hitills.Tänk om fler kunde skaffa sig egen verklighetsuppfattning och döma sedan och inte efter vad alla andra säger.Stå på dig!!!

urf skrev:
Visst ar det otroligt - folk drar slutsatser utifran andras upplevelser! Du maste antingen ha en unik formaga att hinna uppleva saker pa egen hand eller vara helt oformaogen att fatta beslut eftersom du inte har tidigare erfarenheter av amnet ifraga. Helt klart ett intressant fall for nagon som sysslar med perceptionspsykologi att studera.

Det dar ar val lite motsagelsefullt ("moppsiga kunder" och "flera jobb i servicebranschen") eller som man sager pa engelska: a contradiction in terms. Hoppas du jobbar inom en annan bransch nu - bade for din egen skull (skulle bli jobbigt med alla "moppsiga kunder" for dina nerver) och ocksa for alla presumtiva kunder som skulle valkommnas av din "serviceattityd"

Gillar tartliknelsen - allt blir pa nat satt sa mycket enklare att forsta nu! Eller hur blir det nu. Vad ar en acceptabel niva av antal "daliga tartor" som Ava kan salja innan de tappar dig som kund/presumtiv kund? For mig racker det med att en person jag har fortroende for haft en riktigt dalig upplevelse for att jag ska bojkotta stallet ifraga. Da faller jag val inom ramen for vad du kallar for "moppsiga kunder". So be it

/Moppsurf

Ytterligare en som vägrar förstå vad det hela handlar om.......?

Jag tycker alla här ska utnyttja sin stora makt som kunder, men när det eskalerar till att personer som uppenbarligen inte har varit i närheten av dessa firmor manifesterar sina nyvunna "erfarenheter" av företagen genom att spy galla över dom, så tycker jag att någon inte stämmer. Du verkar tycka att det är en sund attityd.

Förstår inte vad som skulle vara motsägelsefullt i det faktum att det alltid finns en viss typ av kunder som alltid ska ställa orimliga krav på vissa företag. Säger inte att så har varit fallet. Men det är ju rätt klatschigt i alla fall att du kan uttrycka dig på engelska.

Du verkar ju ha bra koll på läget annars, förstår inte varför du ställer sådana motfrågor? Antagligen förstår du mycket väl vad jag menar, men tycker det är intressant att diskutera saker och ting, precis som jag själv. Om inte tycker jag att du ska läsa det jag skrivit i de tidigare trådarna en gång till. Tack annars för rekommendationer om framtida branscher, har du jobbat på arbetsförmedlingen? Även roligt att du förstod resonemanget kring bra/dåliga upplevelser, efter det att jag gjort en liknelse med tårta och allt.

skrattar..som sagt.Stå på dig No limit.Världen är full av sååå många världsmästare och "jag vet banne mig" och "kompisens farsa sa så" men när det kommer till kritan,nada verklighetsuppfattning om saker och ting.Javisst,jobbar själv inom motorbranchen.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park