diver6
Lite äldre, lite klokare.. hoppas jag ;)
- Gick med
- 8 Nov 2005
- Hoj
- Ducati Diavel -11 Yamaha XJR 1300 -02 KTM 400 EXC -07 Honda CB 125 K3 -70
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den lagen kom i fjol höst, men, jag skriver på engelska, enklare..diver6 skrev:Inte vill dom ha turister på mc iallafall.......
![]()
Avanti skrev:just to clarify:
how many swedes ride without helmets? = 0 (its even uncool to ride without leathers)
how many swedes do their food shopping for the week on a scooter? = 0
etc etc.
nothing to worry about.
PS: jag skriver på engelska för att jag e norsk och det tar låång tid at skrive på svenska...

Zenit skrev:hur slår man då om soppa kranen på motoväg där man inte får stanna???![]()

diver6 skrev:Inte vill dom ha turister på mc iallafall.......
![]()
cbjorkman skrev:Jag ska hojja runt där i juni ändå![]()
men härregud, om inte du wheeelar förbi en polis finns det inte en sjans att dom tar din hoj. var inte dumma nuZenit skrev:jag hade tankar på neråt italien ev. men skippar de helt nu. får bli nån annan gång

Avanti skrev:men härregud, om inte du wheeelar förbi en polis finns det inte en sjans att dom tar din hoj. var inte dumma nu![]()
Jag kan lova dig att du inte kommer få nåra problem om du inte gjör nått olaglit.Zenit skrev:nä iofs men man vet aldrig med tanke på alla andra skumma regeler får se kanske svänger ner där oså allt jag vet nu e tyskland sen funderar jag på alperna, franska rivieran, o sen upp till england (har bot där tidigare därav dit)

Äh, skriv på norska istället!Avanti skrev:PS: jag skriver på engelska för att jag e norsk och det tar låång tid at skrive på svenska...
Avanti skrev:Jag kan lova dig att du inte kommer få nåra problem om du inte gjör nått olaglit.
Det finns inga skumma regler här, jag har kjört hoj her i 3,5 år och aldrig haft problem.
Välkommen till italien!![]()
Don Tomaso skrev:Bodde i Milano under två sommarveckor förra året och käka lite glass me Avanti mellan hojturerna![]()
nel mondo!!-ah skrev:Così: veda l'Italia in motociclo. Il paese più impressionante in Europa!![]()
are you speaking from personal experience?Fürstenhoff skrev:I holland så BESLAGTAR polisen alla fordon oavsett vem som äger det om det framförs grovt vårdslöst eller vid överträdelser med mer än 150km/h - och bara så att ni vet så säljs INTE fordonet utan det FÖRSTÖRS!!![]()
/Fürstenhoff.
"polisen"|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda