Varning För Farliga Gangsters

Status
Ej öppen för fler svar.
MR.Robin skrev:
2099028 Det krävs rätt mycket för att slå sönder käken på nån.. Vad folk än säger så krävs det endel att slå sönder näsan på nån med! Jag skulle garanterat INTE kunna slå sönder käken på nån..

Vadå sönder? Krossa käken krävs nog en hel del kraft men att slå den ur led är nog mer om vilken vinkel man träffar med.

Nu vet jag ingenting om sånt här och chansar bara.

Paradoxy skrev:
2099032 Vadå sönder? Krossa käken krävs nog en hel del kraft men att slå den ur led är nog mer om vilken vinkel man träffar med.

Nu vet jag ingenting om sånt här och chansar bara.

Du slår inte en käke ur led så lätt.. Det krävs OERHÖRT mycket kraft..

MR.Robin skrev:
2099057 Var vill ni komma föressten? Att man halvt dör efter en käftsmäll?

Inte halvt dör.

Kom hit så får jag dra till en hård jävla smäll. Jag har inte tränat någonting som har med boxning att göra, ingen kampsport eller nåt.
Endast gymmat lite några månader till och från.

Jag är inte stark, är nog ganska medelmåttig, men jag kan nog få in en go smäll på dig som gör att du inte ber om en till i första taget.

Paradoxy skrev:
2099064 Inte halvt dör.

Kom hit så får jag dra till en hård jävla smäll. Jag har inte tränat någonting som har med boxning att göra, ingen kampsport eller nåt.
Endast gymmat lite några månader till och från.

Jag är inte stark, är nog ganska medelmåttig, men jag kan nog få in en go smäll på dig som gör att du inte ber om en till i första taget.

Nej självklart inte.. Det kommer antagligen göra så ont att jag kommer ligga o tjuta.. Men nån timma efteråt o några öl så är jag fitt for fight igen..

Adde-Gbg skrev:
2099063 Du är utan tvekan den dummaste jäveln jag stött på... :dummer

Okej :tummenupp

MR.Robin skrev:
2099069 Nej självklart inte.. Det kommer antagligen göra så ont att jag kommer ligga o tjuta.. Men nån timma efteråt o några öl så är jag fitt for fight igen..

Okej :tummenupp

Du har nog haft tur som mött likasinnade småvalpar som inte har varken kraft ,teknik eler är specielt vana att slåss..... var glad att du inte mött några "streetfighters" nyktra killar som bara letar efter bra offer att slåss med. Lovar, 2 smällar och du är inte människa på flera veckor. Inga handskar som skyddar....
Min granne är fd raggare av rang, satt inne för att ha slagit en snube på käften . en smäll, käken gick av, bestående nackskada, konstant yrsel. Numera sjukpensionär, grannen betalar fortfarande efter 20 år skadestånd för det..

Du är en idiot och hyffsat korkad måste jag säga som inte har en aning vad en smäll eller en enda spark kan ge för bestående skador.

MR.Robin skrev:
2099040 Du slår inte en käke ur led så lätt.. Det krävs OERHÖRT mycket kraft..

Det där är inget annat än inbillning.

Det krävs bara en taskig träff. Vet folk som har gjort det när de har varit så fulla att de knappt kommit ihåg det efteråt. Vet även femtonåringar som har lyckats med vanliga käftsmällar.

Har du bra benstomme?

korvgubbe skrev:
2099534 Nej, men han är väldigt HeFtig och har sett på Ultimate Fighting!
:rolleyes:

Det där är det största problemet med UF K1 och allt vad det heter... Alla amatörer som tittar och drar sina egna slutsatser.

Lika väl som man kan träna sig på att slå så kan man träna sig på att bli slagen.
Att dra paralleller med professionella strykpojkar skulle ju alltså innebära att coolingarna här hemma som kikar på UF skulle ställa sig framför Tyson och ge han ett frislag bara det vore välbetalt....

MR.Robin skrev:
2099049 Haha.. Men se några ultima fighting filmer o kolla vad som händer efter några smällar!

Ha ha ha ha ha :3freak Är du på riktigt ?
Det var nästan det dummaste jag läst i hela mitt liv.

MR.Robin skrev:
2099049 Haha.. Men se några ultima fighting filmer o kolla vad som händer efter några smällar!

Som flera redan påpekat är du störd och ej önskvärd på det här forumet för dina oerhört omogna och idiotiska kommentarer som inte alls reflekterar verkligheten.

Försvinn, registrera dig inte på sajten igen. Hejdå!

Och den här tråden är på väg utför ordentligt nu, så den stängs nu.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back