Varning För Farliga Gangsters

Status
Ej öppen för fler svar.
Rädd och rädd, hälften av dem är säkert beväpnade och en del av dem med skjutvapen och med tanke på 13-14 åringar som faktiskt har skjutit folk i sverige (och framför allt deras förebilder utomlands) så tror jag nog det åtminstone finns anledningen till eftertanke om man inte är Allan-Ballan själv. (Vilket i och för sig 97% av medlemmarna här är)

Ja jädrar, vilken respeckt asså, smyga sig ner i parkeringsgaraget och posera på någon annans moppe, eller stå och luta sig mot väggen i "spread eagle" ställning som OM man skulle muddras av polisen.
Eller att be kompisen fota när man poserar vid en toyota....

Ja jösses det enda som var liiite häftigt var att tjuvsitta på någon annans glidare, det hade ju kunnat resultera i ett insparkat pannben om ägaren hade sett det....

Hur blir man så där cool? :confused: Måste ha missat nåt...

selin skrev:
2089769 Sveriges framtid...

Ja jävlar...
Och jag som är så gammal, ska dom där verkligen ta hand om mig när jag sitter på hemmet?

Fy fan, finns det självmordskliniker som alternativ till ålderdomshem?

Trasig jävla dna-stege, när ska nån politiker våga sätta ner foten och säga ifrån ?
Finns väl inte så många andra länder som är så likgiltiga som sverige i denna fråga ?

AAAAHAHAHA :Bugar

Visseligen har jag hört talas om fuckt for life.. en av dem sa att han skulle sätta en kviv i ryggen på mig för att jag frågade om ja fick vara med i deras lilla gäng (norrköping).. :7peta

Asså.. Dom tycker nog inte dom är så tuffa när nån drar fram en pickadoll mot dom när dom bråkat med fel personer.. Jävla knattar asså :banana

Ett år i norrland på skogshuggarläger är vad de skulle behöva. Hårt arbete så de inte har ork att ställa till med jävelskap. :mad:

Thermal skrev:
2090066 Ett år i norrland på skogshuggarläger är vad de skulle behöva. Hårt arbete så de inte har ork att ställa till med jävelskap. :mad:

Tveksam att det går att lära nån i den där videon hur en yxa funkar, och en såg ska vi inte ens prata om.

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back