Panajo
Live Free And Ride Hard!
Hahaa....har hunnit testa lite på de oxå![]()
Bra det!!
Fan du måste lära mig, jag är röten på att slanga!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaa....har hunnit testa lite på de oxå![]()
jättebra reklam för Yddinge Autocenter som står telefonumret står reggat på...
Vill man köpa bil av nån som inte tycker hål i ramen är nåt att nämna?
"En kolv är trasig på Astron, men det är inget att bry sig om, det finns ju 5 till!"![]()
Inte svårt alls, köp min 1000 så e problemet löstBra det!!
Fan du måste lära mig, jag är röten på att slanga!!![]()
![]()
han e ju konsekvent iaffunderade åxå på den !å han sa att inte va nåra Allvarliga "fix" på den !
![]()
Bra att man får en annan sida av storyn!
![]()
.
tom din flickvän verkade tycka att ditt betteende var lite pinsamt och drog iväg dig därifrån.)
självklart...hon tyckte situationen av din lögn var pinsam, att hon drog me mig var för att hon såg att jag började lacka till, men jag skakade ändå hand...och en hoj me de skadorna är inte mer värd, inte ens en svensk, å du fick den ju till väldigt bra pris från din usa-kontakt, å för 50000 får du en hel där...
Som alltid så finns det nog en sanning någonstans mitt emellan de två historierna...
Måste säga att jag var väldigt sugen på att dra till han, men jag är en snäll kille...Men i mitt vredesmod tog jag en liten omväg(40 mil) förbi Kalmar för att hämta upp en ZX636 -05 i ycket fint skick för inte mycket mer pengar
Det var helt enkelt meningen att jag skulle ha kawan
![]()
Får man fråga vad du gav får 636an -05? Hade den gått långt?
Självklart! Ville inte framhäva att han måste sälja den lika billigt, men påpeka att det inte var ett bra pris, för en likvärdig i sverige är inte värd så mycket heller.Fast att han har köpt den billigt ska ju inte automatiskt generera att du eller ngn annan ska få den lika billigt, han har ju förmodligen köpt den för att tjäna några kronor på den.
Lyckas jag hitta en billig hoj som jag vet att jag kan få ut mera för här hemma så köper jag den och säljer den. Inte kommer jag då och säger att jag köpte den jätte billigt för att sälja den mycket dyrare.
Sedan att han inte har berättat alla fel eller inte, kan ju som det skrivits bero på flera olika saker.
Jag tror det är pris efter skick faktiskt, du får pröjsa nästan det dubbla för en i fint skick.
Jag slog upp pungsnara på Wikipedia och jag undrar hur det kommer sig att du känner till begreppet och om du vet något mer om det?Svin och idioter ska ha pungsnara![]()
Jag slog upp pungsnara på Wikipedia och jag undrar hur det kommer sig att du känner till begreppet och om du vet något mer om det?
http://sv.wikipedia.org/wiki/Pungsnara
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra