Har sett att det finns en liknande tråd angående detta ämnet redan, men försöker bara få er att verkligen förstå att det är viktigt och det kan rädda liv! Jag vill att ni tänker på följande när ni är ute och kör hoj:
Bilisterna är en typ av "fiender" för oss. Vi motorcyklister måste tänka när vi kör hoj, inte bara tänka på vår egen körning utan också bilisternas körning.
rent spontant tycker jag att MÅNGA bilister är dåliga på att blinka vid sväng. Är det någon som samtycker?
Själv tycker jag det är läskigt mycket folk som inte blinkar här i Örebro.
Detta är bara som en varning när ni är ute och kör att inte bara tänka på er egen körning, utan även åt bilisternas. Det är bla. ett av många skäl till MC-olyckor där mc och bil är inblandade.
Vill bara säga kör lungt 2007 och tänk inte själviskt i din körning
mvh
/ Jompa
Bilisterna är en typ av "fiender" för oss. Vi motorcyklister måste tänka när vi kör hoj, inte bara tänka på vår egen körning utan också bilisternas körning.
rent spontant tycker jag att MÅNGA bilister är dåliga på att blinka vid sväng. Är det någon som samtycker?
Själv tycker jag det är läskigt mycket folk som inte blinkar här i Örebro.
Detta är bara som en varning när ni är ute och kör att inte bara tänka på er egen körning, utan även åt bilisternas. Det är bla. ett av många skäl till MC-olyckor där mc och bil är inblandade.
Vill bara säga kör lungt 2007 och tänk inte själviskt i din körning
mvh
/ Jompa