R1Monstret
Återkomsten!
Finns väl ett oräkneligt antal av dessa trådar nu, men jag vart så jäkla chockad så jag var tvungen att dela med mig..
Lider med er som bor i närheten..
http://www.expressen.se/index.jsp?a=662176
Lider med er som bor i närheten..
http://www.expressen.se/index.jsp?a=662176

Last edited:
nu då

Vad gäller Kvarsen, så hörde jag rykten igår om att den tydligen skulle vara nyasfalterad nu. Borde åka och kolla!!
Låt mig gissa....ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ta bort ta bort det ihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. hade det funnits en stol i närheten så hade hon stått på den tills snön försvann