* VARNING * Ångestfylld tråd!!!

{Speedgirl} skrev:
2395259 Nej!!! här ska det tas till hårtork så skiten försvinner :mad:

Kan funka om alla hojåkare får en egen stad där man kan anordna snötorksdagar!

Sluta lipa nu, det är två månader kvar av säsongen minst. Skulle det bli soligt och torrt i november ser jag inga problema att köra då heller.

jag körde tills 15 november förra året . och sen körde jag på julafton en egen liten present till mig :tomten

Halogen skrev:
2395275 Sluta lipa nu, det är två månader kvar av säsongen minst. Skulle det bli soligt och torrt i november ser jag inga problema att köra då heller.

Håller med om vartenda ord! :tummenupp

jag älskar att köra på vintern när det inte är snö förståss. mysigt att hoppa upp på motorcyklen en kall december morgon och rulla iväg mot skolan!

Pass På Och åk Mina Vänner!! åk För Fan!.. Jag åker Så Länge Det Inte Finns Någon Snö!

R1Monstret skrev:
2395266 Mmm, ingen höjdare det där direkt!
Hoppas det dröjer innan snön intar sörmland... Annars får man väl köpa sig en grushoj att spruta snö med.. *S*

Du behöver inte oroa dig R1Monstret. Jag har beställt snö till Nyköping den 23 december så vi har många Oskarshällsrundor kvar :tummenupp

Det som däremot stör mig är att de jävlarna har öst ut oljegrus på Kvarsebovägen :mad:

RawLion skrev:
2395810 Du behöver inte oroa dig R1Monstret. Jag har beställt snö till Nyköping den 23 december så vi har många Oskarshällsrundor kvar :tummenupp

Det som däremot stör mig är att de jävlarna har öst ut oljegrus på Kvarsebovägen :mad:

Sålänge snön håller sig borta, så kör jag.

:felämne Vad gäller Kvarsen, så hörde jag rykten igår om att den tydligen skulle vara nyasfalterad nu. Borde åka och kolla!!

Det måste vara mycket hon inte varit med om, om hon inte sett en snödriva förut.

Christer

Jag är nog inte främmande för att köra vid runt +5 grader, sålänge det inte snöar eller regnar. När är eran smärtgräns nådd??

R1Monstret skrev:
2398623 Jag är nog inte främmande för att köra vid runt +5 grader, sålänge det inte snöar eller regnar. När är eran smärtgräns nådd??

Beror på hur långt man ska åka.
"Köra en sväng bara" behövs bara torra vägar och helst inte kallare än -5.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman